Nou ik heb de sardientjes hoor. Ze hadden allebei iets van wat is dit
Heb ze uiteindelijk in stukken van 3 geknipt en toen at de herder ze wel op maar mevr de poedel dacht : Dat vreet je zelf maar op
Zijn trouwens mooie grote sardientjes
Moderator: Charlie Angel
Charlie Angel schreef: ↑zo 29 sep 2024, 22:18 Tja, poedels zijn niet de makkelijkste, maar fijn dat de herder het wel waardeert!Ja echt he
pike schreef: ↑wo 02 okt 2024, 19:34 Nou de ene vis is de andere niet. Ties eet al een tijdlang 2x per week twee kleine harinkjes. Probleemloos. Dinsdag was ik bij de visboer op de markt. Die heeft zelden wat aparts in dit boerendorp maar dinsdag lagen er wat rode mulletjes in de vitrine. Zelf vind ik die erg lekker, maar ik vond ze wel erg klein. Niet doen dus. Weet je wat, ik neem er eentje mee voor Ties. Is net iets kleiner dan zijn haring. Eentje, want voor de hond eigenlijk te duur, meer dan 2x de prijs van de haring. Nou, dat heb ik geweten. Eerst zat hij er vreselijk mee te mutsen. Toen uiteindelijk ging hij eten, maar die kop hè. Hij wou die kkeine kop echter ook niet ruilen dus ik heb mij weer teruggetrokken. Even later was ook de kop weg. Maar, drie uur later kwam alles er met horten en stoten weer uit. Ik had een spoor van viskots door het huis lopen in de toekomst houd ik het wel bij haring. Ik vraag me alleen af: waarom kwam het terug? Want rode mul is niet vet en het was ook nog eens een klein visjeIk heb er nog nooit van gehoord van rode Mul.