Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Chouka
#3447627
-sanne schreef: do 28 jul 2022, 06:51 Hoi hoi,
Ik ben op zoek naar eendagskuikens en kippennekken voor mijn Pixie Bob kittens maar geen idee waar ik die kan kopen in Breda (eo) ik heb maar weinig nodig dus via internet bestellen is niet zo handig..
alvast bedankt!
Beide vind je hier:
https://www.lupa-diervoeding.nl/

O.K. ik las Noord-Brabant. Het is toch niet zo dicht bij denk ik.
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3447687
-sanne schreef: vr 29 jul 2022, 12:13 Bedankt! Ik ga bij animalfoodexpress bestellen dan bestel ik daar ook gelijk de KVV mee.
Inderdaad, als je toch een KVV bestelling doet dan kan dat ook zo mee.
Kippennekjes, eendagskuikens, sardines, sprotjes en spieringetjes kwamen bij mij vroeger ook altijd daar mee.

Ze zijn alleen zoveel duurder geworden met verzendkosten en sinds ik hier vorig jaar bij Animal Center (in Tilburg-Noord) ook KB Raw e.d. kan bestellen heb ik het daar niet meer besteld. Alleen hebben ze daar ook niet alle diersoorten van KB Raw in de diepvries liggen maar dan bestellen ze voor mij per 10x 1kg rollen dat wat ik moet hebben. Volgende bestelling moet ik ook weer eens eendagskuikens mee laten komen (die heb ik vorig jaar daar wel in de diepvries zien liggen maar laatst lagen ze er niet meer). Kippennekjes lagen er geloof ik wel nog.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3460041
Om de lijst een beetje relevant te houden heb ik hem weer bijgewerkt.
Mocht je je naam niet op de lijst zien staan maar wil je er wel op worden vermeld, dan laat maar even weten.
Door Barfkopen
#3467040
Akeyti schreef: zo 10 dec 2023, 14:06 Ik zit ook in Noord Brabant, den Bosch. Eventueel open voor gezamenlijke bestellingen oid 😊
Hebben wij wellicht wat je zoekt? We leveren gratis en we rijden nog wel is richting Den Bosch.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door