Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Maaikiehhh
Jarenlang heb ik NRV/BARF gevoerd aan mijn husky's. Tot de laatste husky die nog bij mij woont het niet meer kon verteren etc.
Maar voor mijn toekomstige hond wil ik graag weer rauw voeren, maar ben er helemaal uit qua plekken waar je tegenwoordig vlees kan halen en dan voor een beetje normale prijs.
Heb het idee dat de laatste jaren veel veranderd is.
Woon zelf in Noord -Holland (Zaanstreek dichtbij Purmerend, Amsterdam enz).
En toen reed ik voor 3 honden wel wat verder (Slagerij West enz) omdat ik een hele grote vriezer had en 3 honden te eten. Maar met 1 hondje zoek ik het liefst iets dichterbij al wil ik als ze ergens echt alles hebben voor een menu of veel keus voor een goede prijs best wel iets verder rijden. Maar aangezien de vriesruimte beperkt zal zijn kan ik niet teveel tegelijk inslaan.

Ik wil dus heel graag weer terug naar rauw voeren, maar ben op zoek naar goede adresjes :D
Want de zoektocht die ik al geprobeerd hebt kwam ik niet veel verder mee haha :biggrin2:

Dus kom maar op met de tips
Door Charlie Angel
Wordt de toekomstige hond ook een husky? :D

De prijzen zijn allemaal wel flink omhoog gegaan ja, er wordt nu vooral veel gebruik gemaakt van de bezorgdiensten zoals Floris e.d. Lijntjes zijn er nauwelijks meer. Soms wordt er hier nog wel eens wat leuks aangeboden, maar ook dat is helaas stukken minder.
Door pike
Vroeger... ;D ik heb in Purmerend gewoond maar ben daar inmiddels al zes jaar weg. Ik haalde altijd het een en ander aan barf bij Tromp in Purmerland. Die had van alles wat bruikbaar was. Naast een uitgebreid scala aan kip (ook karkassen en nekken) had hij rund, schaap/lam, geit jong/oud, hert, ree, haas, fazant, kalkoen, gans noem maar op, allerlei organen (maar geen pens dacht ik). Indertijd schappelijke prijzen. Van de webshops was Floris bij mij favoriet. In die regio zijn natuurlijk ook nog Marokkaanse en/of Turkse supermarkten en slagers waar je ook nog wel eens wat kunt scoren. Vis haalde ik op de warenmarkt in Purmerend. Enorme kraam met de gekste vissen!
Door tess06
Misschien meebestellen met barfers uit de omgeving?
Ik woon in aalsmeer.en laat dogmeat komen.
We helpen bij gunshies, slagerij west en de eendenslachterij.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door