Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door ywa100
Beste medeforumers,
Ik bestel normaal altijd 90 kilo best4dogs tegelijk.
Nu lig ik in scheiding en woon ik tijdelijk in Alkmaar bij vrienden. Ik heb nog geen eigen woning en het kvv wat ik meegenomen heb is bijna op.
Supermarkt kvvvlees vind ik geen optie, hooguit af en toe, bij andere winkels schrok ik van de prijs, dat kan ik niet betalen.
Is er iemand die mij zou willen helpen en van wie ik een aantal rollen tegen normale prijs zou mogen overnemen? Ik betaal normaal tussen de € 2,00-2,50 per kilo rol . Het gaat om bv 5 rollen, hij lust alles behalve zalm, daar wordt hij misselijk van.
Groetjes,
Yvonne
Door eelke
Welk merk gaf je? Vaak hebben die wel verkooppunten. Oh, suf, ik lees best4dogs. Dat is van dogmeat. Die hebben inderdaad geen afhaalpunten meer als ik het zo bekijk. Toch is mijn ervaring wel dat grotere dierenwinkels meer merken in variatie hebben hoor, dan zit je echt niet meteen aan de 5 euro per kilo.

Nare situatie. Gezien het hopelijk maar tijdelijk is; zou ik het wel durven om bv smuldier uit de supermarkt af te wisselen met een keer een duurdere rol. Dan heb je toch variatie maar het drukt de prijs.
Door El_Kato
Ik lees het nu pas maar heb voor aankomende donderdag een bestelling van Dogmeat staan. Misschien dat je nog wat bij kan bestellen - weet niet of ze dat op zo’n korte termijn nog doen…

Heb zelf wat rollen KVV van hun als extra bijbesteld daar mag je ook van overnemen als je wilt? Zijn er niet heel veel rollen het is echt als extraatje.…

Ik woon ook in Alkmaar!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door