Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door monique.overgaauw
Wegens het niet meer barfen maar over gaan op KVV te koop.
Super goede zaag, zaagt met gemak bevroren bot door ook rollen KVV in plakken.
Geluid valt reuze mee, motor loopt mooi.
Aankoopbon voor garantie aanwezig.
Nieuw prijs 724,79
Gekocht in feb 2019
Alleen afhalen.
Meer foto's en info op aanvraag.
Bijlagen
IMG_1507.jpg
IMG_1507.jpg (2.56 MiB) 916 keer bekeken
IMG_1369.jpg
IMG_1369.jpg (2.23 MiB) 916 keer bekeken
IMG_1354.jpg
IMG_1354.jpg (2.65 MiB) 916 keer bekeken
Door Cindy de Wolf
Anne in Zweden schreef: di 15 sep 2020, 17:03 Waar staat ie trouwens? (Waar in NL bedoel ik, niet waar bij jullie thuis :biggrin2: )
Gok zo dat deze woont in regio Den Haag...

Ik overweeg ook om de mijne te koop te zetten. Ik heb een soortgelijke. Die van mij is redelijk werkeloos al een poos.
Door Anne in Zweden
Cindy de Wolf schreef: di 15 sep 2020, 17:06 Gok zo dat deze woont in regio Den Haag...

Ik overweeg ook om de mijne te koop te zetten. Ik heb een soortgelijke. Die van mij is redelijk werkeloos al een poos.
En je maakt niet binnenkort een reisje naar Zweden, toevallig? :D
Door Cindy de Wolf
pearlsofpassion schreef: zo 20 sep 2020, 07:33
Waarom is de jouwe werkloos Cindy?
Nu al sinds enige tijd de lijntjes zijn doodgebloed hier op BP, we eigenlijk geen honden meer hebben zwaarder dan 12kg (op 1 na) loont het niet meer om grootverpakkingen dus 10kg of meer in te slaan. Verder vind ik elke keer tussen de 20-50g vleesbot afzagen niet fijn dus voer nu ook grotendeels kvv al dan niet home made. Dus ik zou met mijn eerste kleine lintzaag weer prima toekunnen en die staat nog in de opslag. Deze bottenzaag is zoveel groter en zwaarder. Dus komt er iemand die zegt ik geef je er ook zo'n 500 euro voor dan zal ik dat serieus overwegen.
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op zo 20 sep 2020, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door nikèdog2000
Cindy de Wolf schreef: zo 20 sep 2020, 10:00 Nu al sinds enige tijd de lijntjes zijn doorgebloed hier op BP, we eigenlijk geen honden meer hebben zwaarder dan 12kg (op 1 na) loont het niet meer om grootverpakkingen dus 10kg of meer in te slaan. Verder vind ik elke keer tussen de 20-50g vleesbot afzagen niet fijn dus voer nu ook grotendeels kvv al dan niet home made. Dus ik zou met mijn eerste kleine lintzaag weer prima toekunnen en die staat nog in de opslag. Deze bottenzaag is zoveel groter en zwaarder. Dus komt er iemand die zegt ik geef je er ook zo'n 500 euro voor dan zal ik dat serieus overwegen.
bij mij hoef je geen 10 kilo af te nemen :D
Door Anne in Zweden
Cindy de Wolf schreef: zo 20 sep 2020, 10:00 Nu al sinds enige tijd de lijntjes zijn doorgebloed hier op BP, we eigenlijk geen honden meer hebben zwaarder dan 12kg (op 1 na) loont het niet meer om grootverpakkingen dus 10kg of meer in te slaan. Verder vind ik elke keer tussen de 20-50g vleesbot afzagen niet fijn dus voer nu ook grotendeels kvv al dan niet home made. Dus ik zou met mijn eerste kleine lintzaag weer prima toekunnen en die staat nog in de opslag. Deze bottenzaag is zoveel groter en zwaarder. Dus komt er iemand die zegt ik geef je er ook zo'n 500 euro voor dan zal ik dat serieus overwegen.
Welk merk zaag heb jij?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door