Voor de maand mei alvast een nieuw besteltopic.
De bestelling wordt weer aan huis bezorgd met vaste vervoerskosten van €4,95. Alles wordt diepgevroren bezorgd (-18 graden).
In verband met de maatregelen rondom het corona-virus zal de bestelling volledig contactloos bezorgd worden.

Er zal naar verwachting in mei weer een aantal nieuwe productjes toegevoegd worden aan de bestellijst :)

Planning Mei:

1 mei: Gelderland en Overijssel
2 mei: Noord-Holland & Zuid-Holland

6 mei: Friesland, Groningen, Drenthe & omgeving Steenwijk
7 mei: Utrecht, Flevoland & Noord-Brabant
8 mei: Gelderland en Overijssel
9 mei: Noord-Holland & Zuid-Holland

13 mei: Limburg en België (Belgisch Limburg en Luik)
14 mei: Utrecht, Flevoland & Noord-Brabant
15 mei: Gelderland en Overijssel
15 mei: Antwerpen, West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, omgeving Brussel, Zeeland en omgeving Roosendaal
16 mei: Noord-Holland & Zuid-Holland

20 mei: Friesland, Groningen, Drenthe & omgeving Steenwijk
21 mei: Utrecht, Flevoland & Noord-Brabant
22 mei: Gelderland en Overijssel
23 mei: Noord-Holland & Zuid-Holland

27 mei: Limburg en België (Belgisch Limburg en Luik)
28 mei: Utrecht, Flevoland & Noord-Brabant
29 mei: Gelderland en Overijssel
30 mei: Noord-Holland & Zuid-Holland

De link naar het online bestelformulier:

www.florisvlees.nl

Groetjes
heicke schreef: zo 26 apr 2020, 13:39 Ik had snacks willen bestellen, maar ik kom niet meer ingelogd. Met wachtwoord vergeten krijg ik een belachelijke excuus popup dat ik een spammer ben??? Is er een fout op je website of wordt een hotmail adres plots geblokt?
Hoi Heicke,

Daar gaat inderdaad wat fout. Ik ben ermee bezig om dit op te lossen, sorry.

Groetjes
heicke schreef: zo 26 apr 2020, 13:39 Ik had snacks willen bestellen, maar ik kom niet meer ingelogd. Met wachtwoord vergeten krijg ik een belachelijke excuus popup dat ik een spammer ben??? Is er een fout op je website of wordt een hotmail adres plots geblokt?
Probleem opgelost, je zou vanaf nu weer kunnen inloggen.

Groetjes
kakocavi schreef: zo 10 mei 2020, 16:12 Bestelling gisteren ontvangen, vandaag gemalen voor de katjes. De kat van mijn moeder eet nu ook mee, nadat ze achtereenvolgens aangaf dat ze best rauw wilde maar dat het dan wel zelf gemalen vlees van van goede kwaliteit moest zijn. Ze zijn weer tevreden hier, dank je wel Remco!
Leuk om te horen, graag gedaan! :)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door