In verband met de feestdagen in December heb ik alvast de planning voor deze maand gemaakt.
De bestelling wordt weer aan huis bezorgd met vaste vervoerskosten van €4,95. Alles wordt diepgevroren bezorgd.

Ook deze maand zullen er weer regelmatig nieuwe producten worden toegevoegd in verband met het wildseizoen. Zodra er nieuwe producten te bestellen zijn, zet ik dit in het topic.

Planning December:

5 december: Noord-Holland & Zuid-Holland
6 december: Noord-Brabant, Utrecht en Flevopolder
7 december: Gelderland en Overijssel

12 december: Antwerpen, West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, omgeving Brussel en Zeeland
13 december: Friesland, Groningen, Drenthe, omgeving Steenwijk, Zwolle en Noordoostpolder
14 december: Noord-Holland & Zuid-Holland

19 december: Noord-Brabant, Utrecht en Flevopolder
20 december: Limburg en België (Belgisch Limburg en Luik)
21 december: Gelderland en Overijssel

24 december: Noord-Holland & Zuid-Holland
31 december: Friesland, Groningen, Drenthe, omgeving Steenwijk, Zwolle, Noordoostpolder en Den Helder

De link naar het online bestelformulier:

http://www.florisvlees.nl

Groetjes
Haas orgaan (hartjes, lever, longen) toegevoegd aan de bestellijst :)
Beperkte hoeveelheid.
The Storm Chasers schreef: za 30 nov 2019, 14:40 Komen er nog lamskoteletjes voor de bestelling van 14 december.
een medebesteller wil deze hebben
Ik verwacht dat deze voor 14 december weer te bestellen zijn.

Groetjes
Floris24 schreef: zo 01 dec 2019, 09:55 Haas orgaan (hartjes, lever, longen) toegevoegd aan de bestellijst :)
Beperkte hoeveelheid.

Ik verwacht dat deze voor 14 december weer te bestellen zijn.

Groetjes
Hoi Remco. Dat haasorgaan is interessant maar 10 kilo is me te veel, enige kans dat het in kleinere verpakkingen verkocht kan worden?
kakocavi schreef: zo 01 dec 2019, 23:29 Hoi Remco. Dat haasorgaan is interessant maar 10 kilo is me te veel, enige kans dat het in kleinere verpakkingen verkocht kan worden?
Op dit moment is dat helaas niet mogelijk maar ik ga het wel even navragen of het in kleinere pakketjes verpakt kan worden.

Groetjes
The Storm Chasers schreef: di 03 dec 2019, 21:09 Hoi Remco,

Ik wil net mijn bestelling doorsturen, maar zie dat de eendenhartjes uitverkocht zijn.
Krijg je deze nog voor de 14e?
De eendenhartjes zullen volgende week óf de week daarna weer te bestellen zijn. Je kunt eventueel in de notitie van de bestelling neerzetten hoeveel kilo eendenhartjes erbij mogen indien op voorraad.

Groetjes
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door