Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door sylvia
#3407
Zowel de honden als de kat krijgen hier dagelijks carnibest,6 dagen in de week,verder krijgen zij tijdens die dagen niets (nou ja een stukje brood van de kleine en wat er niet meer eetbaars bij kleintje van tafel valt)
Omdat ze de hele week een kompleet voer eten,durf ik die ene dag zelf wat te frutselen,dan hebben ze eigenlijk een snoep dag,het is hun favoriete eet dag van de week.Dan krijgen ze een bak vol groene vuile pens met gras er nog in ( :-X ) en daarna krijgen ze botten.Welke botten...ik wissel dat af,ze krijgen kippenvleugels , kippennekken of lamsribben,en smullen dat ze doen  :P
Door Lizzy
#3408
Klinkt mij super in de oren! Ik ben met je eens dat je 1 dag makkelijk moet kunnen frutselen. De rest van de week krijgen ze super compleet! Ik denk dat je dan ook zeker geen supplementen enzo hoeft te geven. Zeg, wat een mazzel dat jij aan zulke vuile pens kan komen! Top zeg!
Groetjes, Lizzy
Door sylvia
#3409
ja en ze vinden het heerlijk,nog enkele barfplaats leden hebben deze oververse pens mee naar huis genomen  ;D Heerlijk hoor om die lappen uit een vuilniszak te vissen  :-X :o ;D
Door Mister T
#3410
ja en ze vinden het heerlijk,nog enkele barfplaats leden hebben deze oververse pens mee naar huis genomen  ;D Heerlijk hoor om die lappen uit een vuilniszak te vissen  :-X :o ;D
't wasn't me!!! ;D gelukkig niet  ;)(arme timmert.. maar er komt een dag.....)
Door Nelly
#3411
En nog heerlijker om te zien hoe soepeltjes de honden ze naar binnen werken! ;D
ja en ze vinden het heerlijk,nog enkele barfplaats leden hebben deze oververse pens mee naar huis genomen  ;D Heerlijk hoor om die lappen uit een vuilniszak te vissen  :-X :o ;D
Door sylvia
#3412

't wasn't me!!! ;D gelukkig niet  ;)(arme timmert.. maar er komt een dag.....)
Nou was je toch pas aan het relaxen in het zeeuwse is mij verteld ,had je op de terug weg zo een zak mee kunnen nemen was je over tholen naar huis gegaan  ;) :D Tip voor de volgende vakantie in zeeland  ;D
Door sylvia
#3414
zal 't onthouden  ;) maar of ik Theo ooit nog die kant op krijg....(misschien als jij zorgt dat het droog blijft... ;D)
ik moet zeggen dat ik toch het idee heb dat st.anna erg goed ligt hierboven omdat de meeste regen buien hier gewoon overdrijven,terwijl de dorpen hier omheen verzuipen zit ik in het zonnetje  ;D ;D ;D
Door tieneke
#3415
ik moet zeggen dat ik toch het idee heb dat st.anna erg goed ligt hierboven omdat de meeste regen buien hier gewoon overdrijven,terwijl de dorpen hier omheen verzuipen zit ik in het zonnetje  ;D ;D ;D
En in Westdorpe is het of het warmst of het kouds in Nederland! ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door