Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Nelly
#3366
Die twee witte "schatten" van mij krijgen elke dag bibi, zo veel mogelijk gevarieerd over alle 4 de smaken, dus natuurmix, bibimix, lam-rijst en kip-rijst, verder zo'n 100gr. fyto per hond per dag. Waarom? Omdat ze het lekker vinden en ik denk dat het goed voor ze is. Overigens krijgt Ashley (de reu, 42 kg) zo'n 800 gr (zonder fyto) en Angel (de teef, ca. 30 kg.) zo'n 700 gr.(zonder fyto) Verder krijgen ze om de andere dag extra door de 1e portie vlees (voer 2x per dag) een g/fmixje, wat biogarde of boerenyoghurt, 2x per week een rauw eitje en af en toe een blikje sardien of andere vis. Ook krijgen ze 1x per week als aanvulling òf als vervangende maaltijd vuile penslappen en wat kippen karkasjes of vleugeltjes. Heel af en toe geef ik bij de eerste maaltijd ook weleens wat kippenhartjes als extraatje. 's Avonds voor het naar bed gaan en 'smorgens bij het opstaan krijgen ze een cracotte cracker tegen de lege maag.
Het lijkt misschien dat Ashley met z'n 42 kg. wat weinig krijgt en dat klopt ook wel, want hij heeft spondylose en moet dus mager blijven, iedere gram extra is voor hem extra belasting van zijn rug! En het bewijs dat hij het goed doet is het feit dat hij al ruim een jaar zonder pijnstillers kan! Wel krijgt hij trouw 3x daags z'n homeopathische druppels tegen spondylose.
Door Eidos
#3369
En zo hoort dat ook. Toch?
Zeker weten!!! Alle honden op aarde zouden zo'n lekker maaltje moeten krijgen  ;)
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door