Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

#3456517
Ik volg geen nieuws en het gaat er bij mij niet in dat alles wat we in Nederland nodig zijn uit het oorlogsgebied komt. We zijn in Europa 1 van de grootste exporteurs. Als we nou eerst eens voor ons zelf gaan zorgen en de mensen om ons heen. Dan ben ik er van overtuigd dat heel veel zaken die ver weg zijn ons niet zo hard raken.

Maar goed. Ik zal vanzelf wel zien wat ik krijg.
En als iemand nog tips heeft hoe ik wel aan vlees kom voor mijn hond. Graag.
#3456664
Lizzy schreef: vr 03 feb 2023, 09:44 Grote honden hebben in de regel wel genoeg aan 2% maar omdat je schreef dat hij dun was: heb ik om die reden wat meer geadviseerd. De kalkoenstaarten klinken niet echt heel interesssant barf materiaal eerlijk gezegd.... Jammer. Maar volgens mij verkoopt dogmeat ook kalkoendijbeenvlees!

Fijn dat zijn eerste maaltje goed bevallen is!
Kalkoenstaarten zijn hetzelfde als een "kippenkontje" maar dan wat groter. Niet als spiervlees te gebruiken en ook niet als vleesbot:
5fbe433ee3ae9705787573.jpeg
5fbe433ee3ae9705787573.jpeg (245.69 KiB) 9840 keer bekeken
#3456671
Ja de kalkoen is niet top. Veel vet.
Nu krijgt ie het naast de rest af en toe.

Bij dog meat, en wat andere site’s waren best veel artikelen uitverkocht.
Dus houd het nu gewoon in de gaten en tijdelijk krijgt ie als extra spier vlees. Gewoon vlees van de supermarkt wat stooflappen en kip dij en filet.
Ook elke dag een gekookt eitje. Rauw vind ie niet zo lekker. Meneer de kieskauwer.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door