Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Miekie
#3426350
Dit is een voorbeeld van het nieuwe weekmenu van Joep. Omdat Joep Allopurinol krijgt vanwege zijn Leishmaniose is het de bedoeling dat hij zo minder purine binnenkrijgt.
Dit menu is gemaakt voor wat ik nu in de vriezer heb;volgende maand ga ik weer meer wild voeren(hert,haas en gans).

De extra's bestaan uit: gemalen noten, zaden en pitten, honing, geitenkefir, eitjes en 1x per week een diepvriessardientje

Alle feedback is welkom :) !!

Afbeelding
Door Lizzy
#3426397
Miekie schreef: do 20 mei 2021, 14:32 Dit is een voorbeeld van het nieuwe weekmenu van Joep. Omdat Joep Allopurinol krijgt vanwege zijn Leishmaniose is het de bedoeling dat hij zo minder purine binnenkrijgt.
Dit menu is gemaakt voor wat ik nu in de vriezer heb;volgende maand ga ik weer meer wild voeren(hert,haas en gans).

De extra's bestaan uit: gemalen noten, zaden en pitten, honing, geitenkefir, eitjes en 1x per week een diepvriessardientje

Alle feedback is welkom :) !!

Afbeelding
Nou, dit ziet er eigenlijk hartstikke goed uit. Je hebt gekozen voor prima percentages en prima aanvullingen. Je afwisseling in diersoorten is perfect. Dus ja, ik zou dit zo gaan voeren en kijken wat het doet. Want ik denk dat je dat toch af moet wachten.
Gebruikersavatar
Door Miekie
#3426479
Dankjewel,fijn om te weten dat ik op de goede weg zit; ik kon glkkg ook heel veel info vinden op BP, dus jullie ook bedankt! :thumbup:

Nu is het idd gewoon afwachten hoe hij het blijft doen. Hij is nu bijna 4 weken aan de allopurinol en plast nog steeds met een volle en krachtige straal, en zijn urine blijft mooi helder. De PH blijft ook prima.
So far so good!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door