Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Charlie
#3386470
Goedemiddag,

Vorige maand heb ik al advies gevraagd voor het menu van Charlie en inmiddels gaan we lekker door. In september zijn we weer wat vaker BARF gaan voeren en in oktober gaan we op een dag na helemaal over. Zouden jullie je oordeel over mijn menu willen geven? Mocht je wat opvallen of wat missen, dan hoor ik dat natuurlijk graag!

De cijfers:
Menu oktober.JPG
Menu oktober.JPG (54.57 KiB) 3228 keer bekeken
Het menu:
In principe is iedere week een kopie van de week ervoor, voor het gemak.
Menu oktober 2.JPG
Menu oktober 2.JPG (204.53 KiB) 3228 keer bekeken
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. Het kan zijn dat sommige dingen niet helemaal logisch ogen, terwijl ze dat in mijn hoofd wel zijn haha.

Alvast een opmerking: op KVV dagen krijgt hij 1000 gram ipv 1200 gram. Dat is het makkelijkst met de verpakkingen en dat compenseert zich in het totaal weer op andere dagen.

Alvast bedankt!
Door Lizzy
#3386485
Dat ziet er echt super strak uit! Mijn complimenten voor je mooie menu!

Paar kleine vraagjes: is er een reden waarom je qua spiervlees alleen gans, kalkoen en zalm voert en niet bijv. geitenvlees, paardenvlees, rundvlees, hertenvlees? Nu met vleesbot van alleen gevogelte is het veel gevogelte zeg maar. En qua pens zie ik alleen lamspens en niet bijv. geiten of runderpens. Heb je daar een reden voor?

En misschien nog twee keer per week als extraatje een rauw eitje toevoegen!
Gebruikersavatar
Door Charlie
#3386490
Lizzy schreef: wo 25 sep 2019, 07:27 Dat ziet er echt super strak uit! Mijn complimenten voor je mooie menu!

Paar kleine vraagjes: is er een reden waarom je qua spiervlees alleen gans, kalkoen en zalm voert en niet bijv. geitenvlees, paardenvlees, rundvlees, hertenvlees? Nu met vleesbot van alleen gevogelte is het veel gevogelte zeg maar. En qua pens zie ik alleen lamspens en niet bijv. geiten of runderpens. Heb je daar een reden voor?

En misschien nog twee keer per week als extraatje een rauw eitje toevoegen!
Hi Lizzy,

Bedankt voor je reactie. Onze vriezer is niet zo groot dat ik heel veel verschillende soorten vleessoorten kwijt kan zonder dat ze in het menu van die maand passen, dus ik bestel 'precies' genoeg om porties voor die maand te maken laat maar zeggen. Deze maand kon ik aan de genoemde vleessoorten komen in grootverpakkingen, dus goedkoper dan kleinere verpakkingen van meer verschillende soorten. Ik wissel het menu per maand, dus in september stonden bijvoorbeeld dieren als geit en konijn op het menu.

Het eitje krijgt hij, staat er alleen niet bij. Net als algenolie, golden paste en bone broth.
Door Lizzy
#3386494
Charlie schreef: wo 25 sep 2019, 11:35 Hi Lizzy,

Bedankt voor je reactie. Onze vriezer is niet zo groot dat ik heel veel verschillende soorten vleessoorten kwijt kan zonder dat ze in het menu van die maand passen, dus ik bestel 'precies' genoeg om porties voor die maand te maken laat maar zeggen. Deze maand kon ik aan de genoemde vleessoorten komen in grootverpakkingen, dus goedkoper dan kleinere verpakkingen van meer verschillende soorten. Ik wissel het menu per maand, dus in september stonden bijvoorbeeld dieren als geit en konijn op het menu.

Het eitje krijgt hij, staat er alleen niet bij. Net als algenolie, golden paste en bone broth.
Oh zo! Nou perfect! Dat doe je echt geweldig, het zo keurig in passen allemaal!

Jouw hond komt echt echt echt niks tekort. Super!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door