Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

#3358227
Er is fysiek niets mis en ze is 3 maanden geleden loops geweest.
Die techniek pasten we eerder toemaar resulteert in een hond die omvalt van de honger (bij wijze van spreken) en nog niet eet.. laatste maaltijd die ze helemaal at is geleden van zondag, sindsdien at ze 1 hap per dag n that is it...
#3358231
Charlotje schreef:Er is fysiek niets mis en ze is 3 maanden geleden loops geweest.
Die techniek pasten we eerder toemaar resulteert in een hond die omvalt van de honger (bij wijze van spreken) en nog niet eet.. laatste maaltijd die ze helemaal at is geleden van zondag, sindsdien at ze 1 hap per dag n that is it...
Is ze niet schijnzwanger?
#3358264
Mijn ervaring is hier dat mensen dan uiteindelijk maar overstag gaan en brokken gaan voeren. Want dat eten ze wel. Ja, vaak maar even. En dan beginnen ze ook daar weer mee te trutten.

Ze is nu volwassen, toch? Ik ging haar dan om de dag voeren.
#3358372
Ik bekeek het net nog eens (want voorverwarmde porties) zit aan nog geen 900 gr vlees dit komt neer op minder dan 2%
Dit lijkt me voor een hond in de groei toch niet te veel?
Ze is niet schraal maar wel vermagerd en er nog een kg of 3 bij om goed te zijn...
#3358377
Charlotje schreef:Ik bekeek het net nog eens (want voorverwarmde porties) zit aan nog geen 900 gr vlees dit komt neer op minder dan 2%
Dit lijkt me voor een hond in de groei toch niet te veel?
Ze is niet schraal maar wel vermagerd en er nog een kg of 3 bij om goed te zijn...
Hij eet nu gemiddeld 300 gram per dag. Stel je geeft ‘m 700 gram per keer, eens kijken of die dan de volgende dag wel trek heeft. Ik heb meerdere honden gehad van ongeveer hetzelfde gewicht, alleen echt in de groei hebben die een kilo gegeten, daarna werd het vlot minder, anders kon ik ze rollen. Proberen waard toch, zoals het nu gaat is het ook yoghurt.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door