Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Hitam
#191593
Ach, wat akelig, doe je zo je best en dan kun je toch maar zo kort van hem genieten. Sterkte Ien! :'(
Door Truus
#191618
Dat is nog een hele klus om het te vertellen....je hebt echt je best gedaan om Oxo een fijn leven te geven en dat het nu anders loopt is heel erg maar verwijt jezelf dus echt niks he Ine....denkerom...anders word ik kwaad >:(

Sterkte wijffie :-* Ik leef met je mee!
Door ine
#191763
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Oxo begint ineens te eten. Zelfs begon hij aan de cb, wat hij nooit heeft willen eten.
Vanavond krijgt hij prednison, als hij blijft eten, zitten we goed, hoewel we natuurlijk wel rekening met de lever moeten houden, want die heeft een opdonder gehad.
Maar ik mag nog niet op de zaken vooruitlopen, dus we wachten morgen af!
(oooooo, was het maar al morgen :-\)

PS. We hebben net whiskas junior gehaald, in de hoop, dat hij dan wat extra binnenkrijgt!
Laatst gewijzigd door ine op vr 22 okt 2004, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door chooky
#191767
Ine schreef: Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Oxo begint ineens te eten. Zelfs begon hij aan de cb, wat hij nooit heeft willen eten.
Vanavond krijgt hij prednison, als hij blijft eten, zitten we goed, hoewel we natuurlijk wel rekening met de lever moeten houden, want die heeft een opdonder gehad.
Maar ik mag nog niet op de zaken vooruitlopen, dus we wachten morgen af!
(oooooo, was het maar al morgen :-\)

PS. We hebben net whiskas junior gehaald, in de hoop, dat hij dan wat extra binnenkrijgt!
Ik zal ook niets zeggen.......
Maar vanbinnen..... :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Hele dikke knuffel Ine, ook eentje voor Oxo en voor je familie natuurlijk ook eentje! Dat morgen maar snel mag komen, met allemaal mooie dingen :-*
Gebruikersavatar
Door sylvia
#191768
het is al geweldig dat hij zin heeft in eten, ik duim me suf dat hij het gaat redden
Door ine
#191829
Allemaal bedankt voor jullie meeleven met Oxo, wij duimen zelf natuurlijk ook als gekken en hebben de meest smerige blikjes en bakjes voor hem gehaald. Nu zit hij met smaak te likken aan de Gourmet, het andere was door Beatel opgegeten!
Vannacht slaapt hij bij Marianne en krijgt hij weer wat "lekkers"!
Dit is echt een klein wondertje (hoop ik), want vanochtend hadden we hem bijna laten gaan. Alleen wilde ik niet. Zou ik dan wat gevoeld hebben?
Het maakt me ook allemaal niets uit, als hij maar blijjft eten! ::)
Door Truus
#191836
[quote="Ine"]
Allemaal bedankt voor jullie meeleven met Oxo, wij duimen zelf natuurlijk ook als gekken en hebben de meest smerige blikjes en bakjes voor hem gehaald. Nu zit hij met smaak te likken aan de Gourmet, het andere was door Beatel opgegeten!
Vannacht slaapt hij bij Marianne en krijgt hij weer wat "lekkers"!
Dit is echt een klein wondertje (hoop ik), want vanochtend hadden we hem bijna laten gaan. Alleen wilde ik niet. Zou ik dan wat gevoeld hebben?
Het maakt me ook allemaal niets uit, als hij maar blijjft eten! ::)
[/quote]
Wie weet Ine, de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#192094
[quote="Ine"]
Allemaal bedankt voor jullie meeleven met Oxo, wij duimen zelf natuurlijk ook als gekken en hebben de meest smerige blikjes en bakjes voor hem gehaald. Nu zit hij met smaak te likken aan de Gourmet, het andere was door Beatel opgegeten!
Vannacht slaapt hij bij Marianne en krijgt hij weer wat "lekkers"!
Dit is echt een klein wondertje (hoop ik), want vanochtend hadden we hem bijna laten gaan. Alleen wilde ik niet. Zou ik dan wat gevoeld hebben?
Het maakt me ook allemaal niets uit, als hij maar blijjft eten! ::)
[/quote]

;) Denk het dus van wel :). Ik ga ook heel hard verder duimen :-* :-*
Door Mister T
#192106
Goh Ien!!!!!!!!!!Zou het zo mogen wezen dan??????OOOOO,ik hoop het zo!!!!!!!!!! :-*
Wie weet heb je het idd wel aangevoeld,er zijn wel vreemdere dingen gebeurd ;).....
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door