Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door crutz
#97012
allemaal heel erg bedankt

Goof is gisterenavond om half 10 bij de DA op mn arm ingeslapen
en morgen wordt hij apart gecremeerd waarna ik hem op kan halen bij het crematorium

Goofy had niet echt "geleden" onder de 2 dagen bij de DA, hij lag lekker in een grote bench met in 1 hoek een kattebakje en verder 3 dikke vetbedden, gelukkig was hij van bij ons ook een bench gewend (ging hij soms in als er vreemde honden kwamen en hij ging er ook vaak uitzichzelf in liggen)
hij was wel blij ons te zien en heeft nog ff lekker gekroeld............................
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#97149
Ja joh,dat zijn altijd weer vervelende dingen,maar je hebt Goofje er (denk ik) een plezier mee gedaan,ook al klinkt het misschien wel raar als ik dat zo zeg.Sterkte met het verlies. :'(
Door 202spots
#97440
Hitam schreef: Dory, als de rode bloedcellen een waarde van 16 hebben, heeft hij dus een flinke bloedarmoede en daar kun je niets aan doen met infusen. Dat zal alleen maar erger worden.
Sterkte Carmen, morgenavond.
Ja Tannetje ,je hebt natuurlijk helemaal gelijk,en wat de bloedwaardes betreft had Goof geen eerlijke kans.
Waar ik eigenlijk meer op reageerde was,als de bloedwaardes er goed uit zien,dan kan 't doorspoelen langer dan 1 week extra geven.
Bij mijn Bram waren de bloedwaardes gunstig,dan is 't doorspoelen de moeite waard en heeft hij 5 jaar extra gekregen.

Carmen ,nogmaals sterkte gewenst hoor,het blijft altijd zo moeilijk om afscheid te nemen...
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door