Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Hitam
#85700
Het klinkt alsof het meevalt. Katten kunnen een boel hebben.
Wat je nog kunt doen is even in haar bek kijken naar haar gehemelte. Als katten van een grote hoogte vallen komen ze wel op hun pootjes tercht, alleen zijn die pootjes vaak wat te zwak voor de klap en dan klappen ze door hun pootjes heen op hun bek. Soms krijgen ze dan een spleet in hun gehemelte. Maar als dat het geval zou zijn blijft ze stil en pijnlijk. Als ze eet en drinkt zal dat wel goed zitten.
Door zurca
#85708
Hitam,

Ik heb haar gelijk bij d'r "lurven" gevat...Ik krijg niet echt de kans om goed te kijken maar het lijkt erop dat alles inorde is met haar gehemelte...Ik heb er nu in ieder geval een gat in m'n duim bij ;)

Ze eet gewoon haar vlees en net een paar brokken van de andere kat..
Gebruikersavatar
Door Hitam
#86029
Ach gosh, dat was de bedoeling niet. Als ze eet is het in ieder geval goed.
Door zurca
#86043
Vanacht een paar keer wezen kijken bij Noa..Iets wat niet echt op prijs gesteld werd "kommie nou doen?! wij slapen 's nachts hoor"

Vanmorgen liep ze niet mank, was niet stijf en zat al gelijk voor de balkondeur..Ze heeft gewoon gegeten en gedronken..
Ik denk dat dit avontuur goed afgelopen is :D
Allemaal bedankt voor jullie tips en advies en namens Noa bedankt voor alle knuffels ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door