Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Ivonne
#81694
ja, helaas wel. De afgelopen dagen hadden we dat idee al een beetje maar vanochtend is hij weer gaan kotsen en persen en ligt een beetje apatisch te liggen. Als ik hem optil wordt ie erg boos dus hij zal wel pijn in zijn buik hebben
Gebruikersavatar
Door sylvia
#81711
Ivonne schreef: nou, het blijft dus niet goed gaan en we gaan zo maar weer naar de DA.
He getver wat vervelend nou zeg,ik denk dat je nu toch richting drastischere middelen gaat :-\ Maar ik denk dat er ook weinig andere opties open blijven.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#81748
net terug van de DA en we hebben na de diverse opties doorgenomen te hebben, besloten tot een penisamputatie :o, dit gaat dinsdag gebeuren.

Wij hebben duidelijk het gevoel dat we geen keus meer hebben en dat dit geen doen is voor Moby
Gebruikersavatar
Door sylvia
#81769
He jakkes Ivonne ,ik was er al wel bang voor maar hoopte toch op iets anders.Wanneer staat het gepland ?
Door ine
#81771
Ivonne schreef: net terug van de DA en we hebben na de diverse opties doorgenomen te hebben, besloten tot een penisamputatie :o, dit gaat dinsdag gebeuren.

Wij hebben duidelijk het gevoel dat we geen keus meer hebben en dat dit geen doen is voor Moby
Oh, Ivonne, wat rottig! :-\
Laten we hopen voor Moby, dat hierna het leed geleden is! :-*
Sterkte dinsdag!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#81778
Ach, wat rot nou dat het toch weer niet goed gaat.
Geef Moby maar een dikke knuffel (nou, ja voorzichtig dan) en ik duim dat het na z'n operatie weer helemaal goed komt met hem!
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#81786
tja, het is niet anders.... ik had goede hoop maar gezien het feit hij nu toch echt weer de verkeerde kant uit gaat en dit niet iets is wat voorbij zal gaan :'( wordt de keuze "makkelijk".

Als het goed is dan zou Moby nadat hij hersteld is van de operatie nooit meer dit soort problemen moeten krijgen en daarom hebben we hier voor gekozen; doorgaan met de medicijnen heeft geen zin, het operatief spoelen van de blaas geeft zeer waarschijnlijk alleen maar een tijdelijke oplossing en dat schiet ook niet op.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#81840
ja ik denk ook dat het wel goed gaat komen maar eerst die operatie maar; hij moet daar dan een dag of 3 nog blijven (dan kunnen ze ook met een wat grotere katheter de blaas nog goed door blijven spoelen) en dan hoop ik dat ie geen hoopje ellende zal zijn en heeeeel vlot een goed herstel zal hebben
Door zurca
#81843
Ivonne,
Ik wil jou en Moby alvast sterkte toewensen voor een dinsdag..
Ondanks dat de beslissing niet makkelijk geweest zal zijn ben je dat allemaal weer vergeten als je straks je vrolijke en gezonde kat weer terug hebt...
Geef 'm maar een knuffel van me :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#81846
knuffel zal ik doorgeven :-*

De beslissing was op zich "zo" genomen nadat alles nog eens goed besproken was, we wisten dat als het opnieuw zou gaan gebeuren er drastischer maatregelen nodig zouden zijn :( maar ik zal blij zijn als dit allemaal achter de rug is en Moby weer als zijn oude zelfje hier rondloopt (oke, dan als "poesje")
Door zurca
#81860
sylvia schreef: even off topic ,maar Zurca wat een mooi onderschrift heb je weer wow !!!!!
Dank je Sylvia....Het koste wat moeite maar dan heb je ook wat.. ;) ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door