Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door tieneke
#718848
Ohwww wat vreselijk!!!  :'( :'(
De nachtmerrie van iedere katten en hondeneigenaar... :-X
Heel veel sterkte met het verlies van je allessie....
Door *Robin*
#718908
Ja ik heb het gelezen... wat erg zeg!! mijn reactie staat ook op kp!
Ik vind echt dat je heel goed bezig bent dat je er werk van maakt!! :-*
Door Mieuw
#718939
Goh wat verschrikkelijk zeg. Ik heb net je hele verhaal gelezen op het andere forum.
Goed van je dat je er zoveel werk van maakt  :thumbup: Ik hoop dat jullie inzet er voor zorgt dat andere katten er mee gered worden.
Ik las dat je in Almere woont, jammergenoeg kan ik maandag helaas niet, maar ik zal aan jullie denken. Misschien is het ook een idee om de flyers in de bushaltes bij jullie in de wijk op te hangen. Dan heb je gelijk een groot bereik.
Hou je taai.
Door kimh
#719008
Hebben vanavond 10 geplastificeerde flyers opgehangen aan bomen en lantaarnpalen. Ook hebben we 100+ flyers geprint en die gaan we in de wijk verspreiden...

Bedankt voor jullie medeleven...

Wij willen er gewoon alles aan doen zodat de dader gepakt wordt.... Wat het ook kost (tot nu toe 450,-)  Maar dat deert ons niet... Financieel wordt het wat krapper, maar emotioneel heb je geen keuze....
Door *Inge*
#719019
Wat verschrikkelijk dat er mensen zijn die zoiets kunnen doen (helaas nog veel te veel, zo blijkt nu ook weer)  :'( :'(
Mijn innige deelneming met dit verschrikkelijke verlies  :(


Ik hoop dat jullie erachter komen wie dit is, en dat die persoon zijn verdiende straf niet ontkomt >:(
Door Mevroi Kruim
#719669
Oh bah, wat afschuwelijk! Heb net het hele verhaal op kattenplaza gelezen en tranen in m'n ogen.
Hoe halen mensen het in hun hersens om zo iets verschrikkelijks te doen  :'( :'( :'(
Heel erg veels terkte.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door