Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door nikeey
#717353
ik ga zo naar tannetje in de rijnstraat met me kat.

ze heeft en blijft toch die kale plekken en korsten houden en ik wil gewoon weten wat ze heeft het duurt al een tijdje de ene keer wat erger dan de andere keer.

ze eet,drinkt goed en gaat ook goed naar de bak.

ik ga zo eerst naar de andere da in purmerend om de papieren op te halen wat ze allemaal heeft gehad in de tijd dat ik haar heb is ook wat makkelijker om dat te geven aan tannetje want dat heb ik allemaal niet inthouden.

mij benieuwen wat eruit komt
Door nikeey
#717401
nou na allerlei vragen te hebben beantwoord van bijt te veel likt ze veel ligt ze op koele plaatsen zit ze vaak in de zon.

ik vertelde wel dat ze wel een schrikachtige kat is en tannetje zei dat het waarschijnlijk door stress komt dus ik moet beginnnen met bach bloesem 4 maal daags 4 druppels en als het flesje op is weer effe bellen.

ik vertelde dat ik al een ijd bezig ben met de katten op vers vlees geven en dat dat niet echt lukt nog ja mokkie waar het allemaal om gaat eet wel goed kuikens wel 2 a 3 achter elkaar dus tannetje zei dat dat goed was en dat ze dat elke dag wel mocht maar geen brokken.
ze heeft wel eens vaker katten die alleen maar kuikens eten en dat het perfect gaat dus doen we dat.

ik ga wel proberen om haar msschien vis uit blik te geven want we hebben al van alles geprobeerd maar ze moeten niets hebben.
Door nikeey
#724582
met mokkie gaat het super die bach bloesem slaat aan.
ze eet de kuikens als een gek en haar kortsjes  zijn een stuk minder aan het worden :)

ze komt zelfs naar beneden nu en ligt heerlijk in de vensterbank te genieten van het zonnetje
der huis is niet meer zo rood

het gaat de goeie kant op
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door