Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Truus
#66173
Ivonne schreef: ;D bij ons leek het er een keer op dat wij drugs op de tafel in pakketjes aan het maken waren. De AB-pillen van Bas waren te goor en hij wilde ze echt niet meer eten, waar we ze ook in verstopten (hij heeft wekenlang geweigerd om banaan te eten daarna). Dus... pillen tussen twee lepels geplet, ik had nog capsules liggen met een homeopathis goedje, die capsules allemaal leeggemaakt, en toen de verpulverde AB-pillen op een papiertje (die scherp gevouwen was) en dat dan weer die capsules in............

Ik kan je vertellen.... als er toen iemand binnen was gestapt had ie acuut de politie gebeld..... het zag er echt niet uit ;D
;D ;D ;D En ga jij maar eens uitleggen, wat je aan het doen bent ;D
Door lekker kort
#66180
Mayka schreef: Zie je me al lopen door de kamer, bakje kvv, touwtje eraan en maar blijven bewegen .............. ;D ;D ;D


Wanneer krijgen we de film te zien?

Groeten fritz.
Laatst gewijzigd door lekker kort op vr 19 mar 2004, 07:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zurca
#66183
Truus schreef:
;D ;D ;D En ga jij maar eens uitleggen, wat je aan het doen bent ;D
Gngnagna...zie het helemaal voor me..

Toen Meid nog suikerziekte had gaf ik haar 's morgens altijd insuline..
Op een ochtend was ik net bezig om de kat te gaan prikken, word er aangebelt..
En ik, ik loop zonder na te denken, met spuit in m'n hand, naar de deur en doe open..
Die meneer voor de deur keek eventjes heel vreemd en verschrikt..Ik volgde zijn blik en heb toen maar snel uitgelegt dat de kat met suikerzieke nog een prikkie moest... ;D

Mayka,
Hier is ook een zuurkous die vertikt om de cb zonder blikvoer te eten..Er hoeft niet veel meer door maar zonder wil ze echt niet..
Enne ik heb hier eens een serieuze poging gedaan om Speedy aan de cb te krijgen...Cb gemengd met....pindasaus..Tja dat vind zij echt heeeel lekker, helaas niet met cb... ::) ;D
Door Mayka
#69447
Na 2 weken zilverwater en vitamine C+cranberry is zijn PH naar 6 gegaan (vanaf 6-7). Ook heb ik ontdekt dat hij wel van vis houdt, dus Cb wordt nu gemengd met vis i.p.v. blik.
Kortom, het gaat de goede kant op en helaas voor jullie: geen bewegende voerbakjes op film! ;D
Door Mayka
#69582
Heb wel een "smerig" filmpje in de aanbieding van een kat die een ééndagskuiken opvreet.........................

Kom net thuis uit mijn werk, 4 katten smachtend naar eten wachten mij op. (Gedragen zich alsof ze al 4 dagen geen eten hebben gehad en ooooooohhh vrouwtje, je bent zo vreselijk lief ;D)

Gister kwam Peter nog 2 vergeten ééndagskuikens tegen in de vriezer (de rest heb ik gekookt en gemalen omdat ze het anders niet wilden eten :P) . Dus ik net, na even een paar keer geslikt te hebben, met een scherp mes een incisie gemaakt in het buikje van het kleine lieve kuikentje :-[. Ja ja ik weet het, hij was al lang dood enzo maar toch .................

Leg het lijkje buiten neer en wacht af............. En ja hoor, daar komt Sylvester, die alleen (sommige) vis eet of Cb gemengt met blik. Een wilde blik in zijn ogen en vreten maar ??? Hij heeft hem (op de darmpjes na) helemaal opgevreten. Ben nog steeds verbaasd!

Die katten doen me toch elke keer weer versteld staan ;D
Laatst gewijzigd door Mayka op ma 22 mar 2004, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#69597
Mayka schreef: Heb wel een "smerig" filmpje in de aanbieding van een kat die een ééndagskuiken opvreet.........................

Kom net thuis uit mijn werk, 4 katten smachtend naar eten wachten mij op. (Gedragen zich alsof ze al 4 dagen geen eten hebben gehad en ooooooohhh vrouwtje, je bent zo vreselijk lief ;D)

Gister kwam Peter nog 2 vergeten ééndagskuikens tegen in de vriezer (de rest heb ik gekookt en gemalen omdat ze het anders niet wilden eten :P) . Dus ik net, na even een paar keer geslikt te hebben, met een scherp mes een incisie gemaakt in het buikje van het kleine lieve kuikentje :-[. Ja ja ik weet het, hij was al lang dood enzo maar toch .................

Leg het lijkje buiten neer en wacht af............. En ja hoor, daar komt Sylvester, die alleen (sommige) vis eet of Cb gemengt met blik. Een wilde blik in zijn ogen en vreten maar ??? Hij heeft hem (op de darmpjes na) helemaal opgevreten. Ben nog steeds verbaasd!

Die katten doen me toch elke keer weer versteld staan ;D
ééndagskuikens hebben nog geen darmpjes de buik bestaat nog geheel uit eigeel.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#69603
Lizzy schreef: Het is totaal off topic (sorry Syl :-[) maar Mayka, die foto in jouw onderschrift van kat + kip is werkelijk GOUD WAARD en ontzettend grappig ;D
ok als jij mij vergeeft voor al die offtopics van mij in jouw gedeeltes ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#69608
dat is nog niet de komplete darmstelsel dat komt wel in dagen,maar het ziet er goor uit,en hopelijk leren die katten van jou kuikens eten zonder dat je iets terug vind jakkes :-X ;D
Door Mayka
#69633
Hoop ik ook, en vooral dat ze het gaan eten zonder dat ik er eerst in hoef te snijden, was weer een grensverleggend gebeuren. Bah! :-X

Maar.............. ik vind dit al een grote vooruitgang in het versvlees-spektakel, en een lol dat wij zelf hebben als er weer iets nieuws gegeten wordt!!! ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#69660
ja het is zeker leuk,maar het zou fijn zijn als ze die smerige restjes ook even wegwerken ;D ;D

Tijger deed dat met muizen,hij ving ze,beet ze kapot,smikkelde er iets van weg en de rest was voor wie het vond ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door