Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Ivonne
#65686
Dat ruilen is lief van je Ine maar .......ik ga terug naar Twente en Robert gaat ergens naar de kust............. want we hebben na bijna 16 jaar besloten dat het beter is om niet samen verder te gaan. Ik moet zeggen dat we ons er allebei erg opgelucht onder voelen en de tijd zal moeten uitwijzen of dit idd beter voor ons is. We blijven net zolang hier samen wonen totdat het huis verkocht is en we beiden een goede andere plek gevonden hebben.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#65687
Ivonne schreef: Dat ruilen is lief van je Ine maar .......ik ga terug naar Twente en Robert gaat ergens naar de kust............. want we hebben na bijna 16 jaar besloten dat het beter is om niet samen verder te gaan. Ik moet zeggen dat we ons er allebei erg opgelucht onder voelen en de tijd zal moeten uitwijzen of dit idd beter voor ons is. We blijven net zolang hier samen wonen totdat het huis verkocht is en we beiden een goede andere plek gevonden hebben.
owww ben er even stil van...........

Heel veel sterkte want ook al gaat dit in goed overleg het gaat je toch niet in de koude kleren zitten .

:-*
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 14 mar 2004, 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door margreet
#65790
Ivonne schreef: Dat ruilen is lief van je Ine maar .......ik ga terug naar Twente en Robert gaat ergens naar de kust............. want we hebben na bijna 16 jaar besloten dat het beter is om niet samen verder te gaan. Ik moet zeggen dat we ons er allebei erg opgelucht onder voelen en de tijd zal moeten uitwijzen of dit idd beter voor ons is. We blijven net zolang hier samen wonen totdat het huis verkocht is en we beiden een goede andere plek gevonden hebben.

Jemig Yvonne evengoed toch een beroerde situatie hoor en dat na 16 jaar.
heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#65793
THANKS, nee, ondanks het goede sfeertje gaat het niet in de koude kleren zitten, daar komt ook nog bij dat mijn contract niet verlengd wordt dus het feest is compleet.

En dat juist op dat moment Moby ziek moest worden en Bas nog een keer het virus op moest pikken..... :o

Maar goed, de beestenboel gaat met mij mee want Robert is veel te vaak weg voor zijn werk en ik zou niet zonder ze kunnen ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#65795
Ivonne schreef: THANKS, nee, ondanks het goede sfeertje gaat het niet in de koude kleren zitten, daar komt ook nog bij dat mijn contract niet verlengd wordt dus het feest is compleet.

En dat juist op dat moment Moby ziek moest worden en Bas nog een keer het virus op moest pikken..... :o

Maar goed, de beestenboel gaat met mij mee want Robert is veel te vaak weg voor zijn werk en ik zou niet zonder ze kunnen ;D
Dus je gaat echt helemaal overnieuw beginnen,ook ander werk.......wie weet wat voor leuks er voor je in het verschiet ligt,uit ieder negatief iets komt iets goeds.
Door ine
#65803
Ivonne schreef: Yep, alles wordt nieuw en anders......
Dat kun je wel zeggen! :-\ :-X
Ivonne ik ben er even helemaal stil van!
En wat Syl zegt, daar zal ik voor duimen, dat er iets moois voor jou in het verschiet ligt! :-*
Gebruikersavatar
Door sylvia
#65804
Ivonne schreef: Yep, alles wordt nieuw en anders......
Doodeng natuurlijk....... :-\
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#65816
sylvia schreef:

Doodeng natuurlijk....... :-\
Ja, doodeng, spannend, leuk, en "oh, bah, wat kl... allemaal" .....

Zo ga ik zo'n beetje de dag door ::)

Bijna "iedereen" die we het hebben laten weten is er stil van..... maar ja, soms kun je dingen met de beste wil van de wereld niet veranderen (en oh, wat hebben wij dat geprobeerd voor een hele lange tijd) en moet je iets doen.

Wij hopen dat dit het beste is voor ons beiden.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#65818
en de gang stinkt een uur in de wind naar kattepies :'( :o .

Heb ik net maar weer de mat van Bas gewassen en gedweild en het helpt voor geen meter. Ik ben bang dat er drupjes urine van Moby op de trap zitten (met zo'n fijn licht cremekleurig tapijt)

Kan dus best zijn dat we deze week toch nog weer richting DA gaan want dit schiet niet op zo.
Door zurca
#65825
Hallo Ivonne,

Allereerst wil ik je veel sterkte en geluk toewensen; een nieuw begin, een nieuwe start..eigenlijk een heel nieuw leven..Ik hoop voor je dat je dat je een mooi plekje zal vinden, maar in Twente moet dat zeker lukken ;) :-*

Over het naast de bak plassen/druppen van Moby; Ik heb mij eens laten vertellen dat katten met blaasproblemen de kattenbak gaan associeren met pijn en daarom naast de bak gaan zitten..Moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of het echt zo is..Lastig is het wel! Ikzelf heb verder geen ervaring met "blaasgruisproblemen" (euhh nouja ik bedoel natuurlijk niet mijzelf maar m'n katten ;D) Maar het is hier al een paar keer gebeurd dat er een ongelukje naast de bak was..Dat heb ik toen schoongemaakt met detol. Sterk luchtje, misschien helpt het ook bij jou om de gang weer "fris" te krijgen?!

En ik denk dat, als ik jouw was, inderdaad maar een nieuw dierenarts bezoekje zou afleggen..Of in ieder geval even een telefoontje. Dan weetje misschien wat meer, of het normaal is dat ze nog tijdelijk blijven lekken enzo.. ;D

Succes, groetjes Zurca
Gebruikersavatar
Door sylvia
#65846
Helaas kan ik je met een hoop dingen niet helpen maar met een praktisch iets wel,als je tapijt hebt op je trap en je denkt dat hij daar geplast heeft maak dan je treden schoon met azijn water,gegarandeerd dat de pieslucht weg is (ja het stinkt dan naar azijn ;D maar als dat opdroogt is het weg)
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#65875
ik geloof niet dat Moby problemen heeft met de kattenbak. Zojuist was ik op zolder de droger aan het leegmaken en hij ging gewoon op dat moment keurig op de bak zitten.

Het zit hem meer in drupjes die of verliest of dat er op dat moment zoveel druk op zijn blaas staat dat hij wel MOET plassen (ook al is het maar een druppie).

Ik zal idd de huishoudelijke tip van Sylvia maar eens proberen; boenen met azijnwater. (Ik deed het met Oxyaction en dat haalt vlekken wel goed weg, maar ja, ik zie geen vlekken ik ruik alleen die pislucht).
Door alies2
#66010
Gosjiemikkie Ivonne, ik ken je wel niet maar vind het heel wat om te lezen dat je na zo veel jaren bij je partner weg gaat. en dan moet je ook nog veel tijd en zorg besteden aan Moby en Bas. heel veel sterkte!
Door ine
#66120
Ivonne, mijn kater heeft uit hoge nood (niet zijn schuld) op mijn bed geplast! Helaas, door het dekbed op het matras. Ik had nog Febrèze staan en heb dat 2x gebruikt! De lucht is weg! Zodra het kan komt er wel een nieuw matras, maar voorlopig heb ik geen last van die pislucht!
Alleen, waar liggen die druppels? Dan zul je vermoedelijk heel de trap moeten bewerken! :-\
Sterkte!! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door