Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Ivonne
#60512
het ging dus echt niet goed met mijn je-weet-wel-kater; Zondag dus naar de weekendarts geweest, katheter gehad etc, AB mee, ander voer mee en weer naar huis.

Moby is in staat gebleken om de AB continue weer uit te spugen (ook al wist ik heel zeker dat hij het had doorgeslikt) en zijn eten spuugde hij er ook weer uit.

Vanochtend vond ik plasjes bloederige urine en ik had het idee dat ie weer niet kon uitplassen dus vandaag maar weer naar de DA en nu istie dus opgenomen. Hij krijgt een katheter die er langer in blijft zitten zodat de blaas goed leeg raakt, de blaas wordt gespoeld en indien nodig (zeer waarschijnlijk) wordt er ook nog een echo gedaan om zeker te zijn dat ie geen grote stenen heeft.

Bah :'( :'( het zal vast wel weer goed komen maar ik vind dit echt niet leuk.
Door jolly64
#60533
Wat vervelend voor je
ik hoop dat Moby snel weer thuis is
Valt niet mee als je beestje opgenomen moet worden
Veel beterschap aan Moby toegewenst
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#60535
thanks, sowieso twee dagen zal hij daar zijn.

En nee, het valt me even niet mee omdat ik DAT niet had zien aankomen; ik ging ernaar toe met het idee Moby krijgt deze keer ff een roesje en de blaas wordt weer leeggemaakt en schoonspoeld waarna een AB-injectie en dan weer naar huis. Maar nee dus.
Door Diegel
#60538
Ach, arme Moby... :(
We duimen voor hem, dat alles weer snel normaal wordt!!! :D STERKTE
Door ine
#60552
Jakkes, Ivonne!
Moby en jij allebei heel veel sterkte!
Ik hoop, dat hij snel weer thuiskomt! :-*
Door Truus
#60591
Nee Ivonne dit is inderdaad niet leuk :(.
Sterkte en we duimen dat moby weer gauw opknapt.
Grts Truus.
Laatst gewijzigd door Truus op di 02 mar 2004, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#60596
Da's stevig balen zeg!
Hopelijk is hij weer heel snel het mannetje :P
Veel beterschap voor Moby :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#60733
ik heb vanavond toch even naar de DA gebeld hoe het met Moby is en wat ze al gedaan hebben; de "vaste" katheter zit er in en hij heeft het nogmaals toegelaten om dit zonder roesje te doen :-*. Voor vandaag doen ze even verder niets met hem en morgen kijken ze weer even verder.

Nou ja, hoe het ook is, hij kan nu maar beter even daar zijn want zij kunnen nu beter voor hem zorgen dan ik dat kan maar ik zal hem vanavond wel missen (hij ligt altijd op mijn dekbed tegen mijn benen aan te slapen).

Morgen zal ik weer even bellen om te vragen hoe het is.

Bedankt voor jullie lieve woorden :-*
Gebruikersavatar
Door sylvia
#60737
ahhhh jakkes ik lees dit nu pas Ivonne,hopelijk gaat het nu dan snel beter met hem :-\
Door qyan
#60738
niet leuk :-\
sterkte :-*

gr wendy
Laatst gewijzigd door qyan op di 02 mar 2004, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door alies2
#60739
Ik lees dit nu pas, wat ontzettend rot voor jou en Moby. Heel veel sterkte!
ALies2
Gebruikersavatar
Door Sonja
#60776
Heel veel sterkte!
Ik hoop dat Moby weer snel opknapt en naar huis mag.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door