Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Kefraya
#659011
aussie schreef: Helaas heb ik geen maalmachine  :-\ Gaat dus niet lukken. Ik zal zo ff een foto neerzetten, kunnen jullie zien over wat voor ragenbolletje ik het heb  :baby:
Kvv is niet zo heel moeilijk klein te krijgen: heb je geen keukenmachine, staafmixer of iets in die trant? Of die je even tijdelijk van iemand kan lenen?
Het is wel een lekker ding, ik hoop zo dat ze het redt!
Door *Robin*
#659056
Wat een apart katje!! :o heel mooi beestje!! :D
is het een pers ofzo?? die kleuren zijn leuk en die zwarte vlek op haar zij!!!
nog een beetje wiebelig zie ik, maar gaat vast goedkomen hoor!! :-*
Door Ziviaantje
#659061
Ik heb alleen Bibi voor de hond, kan ik die ook gewoon gebruiken ? Het zal wel over een week worden denk ik, want ik ben juist zo blij dat het net zelf eet. Als ik over ga op een ander voer moet het er eerst aan wennen.
Door Ziviaantje
#659064
Ja, het is een persje, niet echt mijn ras, maar daar kan hij niks aan doen  :daisy: Hij is wel broodmager hoor, dat zie je niet door al dat haar. Het weegt nog steeds 375-380 gram.
Door Ziviaantje
#659494
Kan ik gewoon Bibi voor de hond gebruiken ( ik heb natuur, lam, kip en mix ) en die dan fijn malen voor dit kitten ? Of moet het persé Bibi voor de kat zijn.
Door Kefraya
#659510
Ik ben geen kittenexpert, maar volgens mij is Bibi voor de hond prima. Als het kleintje maar eet en het binnenhoudt.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#660161
Ahhhh wat een poepie.

Wat je kunt proberen is een beetje kvv met water vermengen en er even de staafmixer overheen halen (als je die wel hebt) en anders zou ik toch hele kleine hapjes gaan voeren, tenslotte is ze wel klein maar moet ze qua leeftijd al duidelijk in staat zijn om meer te eten dan vloeibaar of bijna vloeibaar.
Door Tineke *
#672454
Als je er een goed tehuis voor zoekt.Meld ik mezelf graag aan.

                                  Tineke
p.s ik ben gek van perzen.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door