Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#630811
[quote="tieneke"]
Hier lagen ze bij het ophalen al klagelijk te miauwen in hun reismand  ::)
Gelukkig komt haar stem weer terug.
[/quote]
Ik heb te vroeg gejuigd geloof ik  :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#632915
Truus schreef: Lijkt me heel raar om te horen :-\, vreemd zo na de operatie ???.
Ik denk dat er een infectie op haar stembanden is geslagen bij de da, een andere verklaring zou ik niet weten.
Door *Robin*
#632935
Tja en zonder dat je weet wat het is ga je ook geen antibiotica geven natuurlijk :-\

heb je het er met de DA zelf al over gehad?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#633238
*Robin* schreef: Tja en zonder dat je weet wat het is ga je ook geen antibiotica geven natuurlijk :-\

heb je het er met de DA zelf al over gehad?
Nee dat is een veearts die zegt gewoon aankijken of hier heb je een antibiotica.
Ze is verder niet ziek ofzo , ze vreet als een dijker, Phoebe en Boris moeten hun best doen met dooreten of ze heeft dat van hen ook op (en dat begin je nu ook te zien)

Misschien hebben ze toch met castreren haar stembanden en vreetklieren geraakt  ;D
Door *Robin*
#633331
sylvia schreef: Nee dat is een veearts die zegt gewoon aankijken of hier heb je een antibiotica.
Ze is verder niet ziek ofzo , ze vreet als een dijker, Phoebe en Boris moeten hun best doen met dooreten of ze heeft dat van hen ook op (en dat begin je nu ook te zien)

Misschien hebben ze toch met castreren haar stembanden en vreetklieren geraakt  ;D
wie weet ::) ;D
Door Femke
#633337
sylvia schreef: Nee dat is een veearts die zegt gewoon aankijken of hier heb je een antibiotica.
Ze is verder niet ziek ofzo , ze vreet als een dijker, Phoebe en Boris moeten hun best doen met dooreten of ze heeft dat van hen ook op (en dat begin je nu ook te zien)

Misschien hebben ze toch met castreren haar stembanden en vreetklieren geraakt  ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door