Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Maris
#516040
Robin86 schreef: Effe een update.......
1 korstje is er al af en het heeft bijna niet gebloedt.
wel een beetje vocht wat eruit kwam maar hij likte het schoon en ging weer verder met waar hij mee bezig was.
nu alleen het andere korstje nog. We zullen zien :)
Ohh gelukkig dan gaat het de goede kant op. Toen Passie van mij gesteriliseerd werd hadden ze het erover dat ik uitmoest kijken, dat ze niet aan de wond ging zitten punikken. Nou ze heeft zich toen helemaal gewassen, maar punikken geeft ze niet gedaan.
Door *Robin*
#516131
Maris schreef: Ohh gelukkig dan gaat het de goede kant op. Toen Passie van mij gesteriliseerd werd hadden ze het erover dat ik uitmoest kijken, dat ze niet aan de wond ging zitten punikken. Nou ze heeft zich toen helemaal gewassen, maar punikken geeft ze niet gedaan.
ja het gaat goed en hij punnikt er gelukkig ook niet aan :)
Door Nelly
#516173
Volgende week woensdag is Simply Red aan de beurt voor castratie. Heb toevallig vanmorgen de afspraak met de DA gemaakt. Heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar ik begin hem nu te ruiken in huis en bovendien probeert hij steeds naar buiten te komen en als dat lukt blijft-ie uren weg. Trouwens wel leuk, de DA assistente vroeg naar z'n naam en ik zeg Simply Red. Goh, zegt ze, is zeker een rooie? Ikke: hoe kom je erbij? ;D
Door Maris
#516196
Nelly schreef: Volgende week woensdag is Simply Red aan de beurt voor castratie. Heb toevallig vanmorgen de afspraak met de DA gemaakt. Heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar ik begin hem nu te ruiken in huis en bovendien probeert hij steeds naar buiten te komen en als dat lukt blijft-ie uren weg. Trouwens wel leuk, de DA assistente vroeg naar z'n naam en ik zeg Simply Red. Goh, zegt ze, is zeker een rooie? Ikke: hoe kom je erbij? ;D
ik had gezegd hoe kom je daar nou bij hij is zwart ;D ;D ;D ;D ;D
Door *Robin*
#516803
het gaat heel goed. ik heb gemerkt dat hij liever stukjes vlees eet dan gemalen vlees, en van het gehakt draai ik kleine balletjes. hij is echt lekker levendig en rent soms als een wilde door het huis. hij heeft gisteren voor het eerst een stukkie bot gegeten van een kippepootje en sardien met graat en al, dus ik denk dat hij kuikentjes ook wel interessant zal vinden.

het andere korstje zit nog vast. ik heb hem gisteren in bad gedaan en het korstje laten weken maar het laat nog niet los. het zal er vanzelf een keer vanaf vallen.(ik moet me niet zo druk maken ;)) ;D
Door Maris
#516834
Robin86 schreef:
het andere korstje zit nog vast. ik heb hem gisteren in bad gedaan en het korstje laten weken maar het laat nog niet los. het zal er vanzelf een keer vanaf vallen.(ik moet me niet zo druk maken ;)) ;D
Druk maken is heel normaal als je van je dier houdt. Bij passie heb ik me ook zòn zorgen gemaakt. En die maakte de raarste een hoogste sprongen. En ik voelde de pijn en zij voelde niets en was heerlijk aan het rennen en vliegen. Toen de narcose uitgewerkt was. :-\
Door Nelly
#516965
Nelly schreef: Volgende week woensdag is Simply Red aan de beurt voor castratie. Heb toevallig vanmorgen de afspraak met de DA gemaakt. Heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar ik begin hem nu te ruiken in huis en bovendien probeert hij steeds naar buiten te komen en als dat lukt blijft-ie uren weg. Trouwens wel leuk, de DA assistente vroeg naar z'n naam en ik zeg Simply Red. Goh, zegt ze, is zeker een rooie? Ikke: hoe kom je erbij? ;D
Nou, zal onderhand blij zijn als het woensdag is; SR loopt de hele dag te bleren en hij stinkt het huis uit. Was gister en vannacht bij Thei logeren en dan neem ik SR en de honden altijd mee. Nu stinkt dus ook m'n auto en Thei zijn huis naar kater >:(
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door