Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Robian
#451567
Ja ik heb Pepper opgehaald.
Ik heb nu een doodzieke kat in huis :'(

De DA heeft geen enkel idee wat er met hem aan de hand is. Ze hebben hem nu dus naar huis gedaan met laxatract en nutri plus voer. Dit moet ik hem dus onder dwang voeren.

Ik ben gewoon ten einde raad. Pepper voelt zich echt ziek. Hij is gewoon geen dubbeltje waard.
Zit de hele dag als een slappe vaatdoek in een mandje en komt er alleen uit voor wat water.
Hij heeft vandaag 1 plasje gedaan om 1 uur vanmiddag.

Ik heb al verscheidene keren met de fokker gesproken. Die blijft erop aandringen dat de DA fortekor moet geven om de nieren weer aan het werk te zetten. De DA zegt dat dat niet goed is voor de kat en die wil het niet geven. Ik weet het gewoon niet meer.

Heb Pepper net onder dwang gevoerd. Daarna heb ik een kwartier zitten huilen. Hij voelt zich al zo slecht en dan moet ik ook nog zo met hem aan het sollen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#451571
Maar ze zagen toch een obstructie? wat is daar dan aan gedaan?

Ik duim voor je hoor
Door Robian
#451575
sylvia schreef: Maar ze zagen toch een obstructie? wat is daar dan aan gedaan?

Ik duim voor je hoor
Ze zagen voer zitten in een deel van de darmen. Er hebben meerdere DA's naar gekeken en ze zijn tot de conclusie gekomen dat de hoeveelheid die ze zagen niet van dien aard was dat het er niet op de normale weg uit zou kunnen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#451578
Robian schreef: Ze zagen voer zitten in een deel van de darmen. Er hebben meerdere DA's naar gekeken en ze zijn tot de conclusie gekomen dat de hoeveelheid die ze zagen niet van dien aard was dat het er niet op de normale weg uit zou kunnen.
Oke .

Ik hoop dat hij snel weer opknapt
Door Robian
#451582
sylvia schreef: Oke .

Ik hoop dat hij snel weer opknapt
Ik ook. Ben zo'n beetje een lopende waterval op dit moment.
Je voelt je zo machteloos.
Door Dtje
#451625
He ik volg je verhaal; elke dag hoop ik voor jullie op goed nieuws.....ook ik duim voor jullie. Sterkte.
Door Tineke *
#451627
Och jo wat vreselijk l*llig,is er niet iets wat hij heel erg lekker vind?Wat voel je je dan machteloos hé.
Veel sterkte hoor.

Tineke
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#451653
Gatverdegatver. Wat shit, zeg, dat je nu nog niet weet wat er met je ventje aan de hand is!
Ik weet hoe het voelt :'(, dus als je even van je af wilt praten, je weet mijn nummer!
Heeft hij nu al gepoept? En geeft hij nog over?
Sterkte het komend weekend :-*, ik hoop dat hij zich thuis weer wat beter gaat voelen.
Door Robian
#451658
Pepper is op dit moment weer bij de DA.
In de loop van de dag werd hij helemaal bol bij zijn ribbekast en drie kwartier geleden kwam er een fontein met vloeistof uit zijn bek.
Bij zijn ribbekast zit zijn maag, dus alles wat hij vandaag heeft binnengekregen bleef dus in die maag.

Pepper gaat vanavond nog onder het mes.
Ze willen nu zeker weten dat er niets de doorstroom blokkeert ook willen ze uitsluiten dat hij FIP heeft.

Mens wat voel ik me nu sh.it.
Door Robian
#451681
De DA heeft net gebeld.
Pepper had zwart rubber in zijn darmen zitten.
Rond met de dikte van een pen.

Ik ben zo opgelucht, het is eruit. Nu kan hij weer herstellen.

Kan ik Pepper nog met bepaalde dingen ondersteunen als hij terugkomt? Probiotica bijvoorbeeld?

Gr. Sylvia
Door Sylvi@
#451688
Ik ken het zelf niet, maar zie het wel eens als tip hier op bp "Recovetsem van VSM".

Wanneer mag je hem weer ophalen? Gelukkig maar dat de da hem vanavond nog open gemaakt heeft ;).
Succes en beterschap met Pepper :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door