Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sam28
#3439726
Ze wilde vanavond eerder wel iets eten... ofzo... Was op zoek naar iets eten. Maar toen ik het voor haar neus zette was het een MEH.
Ze is daarna in mijn bed gaan liggen en Cato is bij haar gaan liggen, super lief.

Na een uurtje wilde ze nogmaals eten en heb ik weer het bakje bij haar gezet en ben er bij gaan zitten. Heb haar wat geaaid. Ze heeft toen bijna het bakje leeg gegeten. Er zit nog een plukje vlees in. Ze heeft vandaag wel in etappes en met wat hulp, haar volledige dag aan vlees naar binnen gewerkt. :biggrin2:
Ze krijgt morgen nog Cerenia en Topofeline. (Misselijkheidsremmer en een NSAID)

Ik ben erg benieuwd en hoop dat dit het was.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3439739
Siepie heeft de hele nacht tegen mij aan gelegen onder de dekens. Oke, de slaapkamerdeur was dicht gewaaid maar desondanks had ze ook ergens anders in de slaapkamer kunnen liggen. Lekker dicht tegen me aan en onder de deken. :smitten: En ook flink liggen spinnen.

Vanochtend wilde ze -uit zichzelf!- eten. Ze sprong (wat lomp) op het aanrecht en heeft daar een beetje gegeten. Niet alles, maar ze hoefde niet uit de hand en ook niet dat ik er bij moest blijven. :biggrin2:

Ik heb haar toch alle pillen gegeven, de misselijkheid en de ontstekingsremmer. Haar temp was 37.6.

Ze moet nog wel wat aansterken geloof ik, een spelende Cato is wel heel veel en valt dan nog wat om.
DSC_0838.JPG
DSC_0838.JPG (1.06 MiB) 6965 keer bekeken
DSC_0840.JPG
DSC_0840.JPG (1.77 MiB) 6965 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3439757
Wat fijn dat de temperatuur nu laag blijft en ze weer lekker zelf aan het eten is :D Duimen draaien dat dit zich doorzet tot ze weer helemaal zichzelf is en weer lekker met Cato gaat spelen :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door