Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3439773
Top!

Ik moet zeggen dat ik er niet gerust op was omdat haar koorts niet zonder medicatie daalde. Maar dat lijkt het nu wel te doen dan.
Super !

Ik zou er nog een week of 2 extra vocht in proberen krijgen (kvv erg verdunnen vb), om de medicatie uit haar lijf te krijgen en omdat koortsverlagers idd uitdrogend werken dus de nieren wat kwetsbaarder zijn nu.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3439779
Dankjewel!! Dat zal ik doen.

En idd, ik was ook niet erg gerust. Maar wat het nu geweest is??
Ze loopt weer rond, lijkt de oude. Alleen eten is nog een beetje moeizaam. Maar ze doet het wel!! Geeft ook wel aan dat ze wat wil.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3439864
Siepie is levendig en komt me heel lief steeds opzoeken. :)
Alleen eten is nog steeds meh.. paar hapjes en dan weglopen. Ze heeft geen pilletjes meer. Ik zou haar alleen de tolfedine (nsaid) nog kunnen geven, de cerenia (misselijkheid) is op.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3439889
Siepie wil nog steeds niet eten. Ze lijkt in orde maar weigert te eten.
Ik hoop dat ze zo levendig blijft anders moet ik morgen nog weer naar een dierenarts.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3439892
Is het alleen met vlees dat ze niet wil eten of ook met stinkblik? Anders zou stinkblik nog kunnen helpen haar beter te laten eten?
Gebruikersavatar
Door sam28
#3439919
Ze wil weinig tot niks. Gister heeft ze een paar kattenknabbels gehad. Gedroogd long is het geloof ik. Doet ze een moord voor normaal. Daarna nog een paar happen kvv lam.
Ik heb haar vanochtend die koortsverlager gegeven en omdat ik weet dat ze erg hongerig wordt van een bepaald pilletje, heb ik haar daar ook een stukje van gegeven. In het kader van; hopelijk rolt ze dan de zondag nog even door.. Normaal rammelt ze dan van de honger na een half uur. Nu niks.
Draait de kop weg als je haar wat voor houdt. Ik vind haar suffig.
Temp gemeten; 39.5.
Als ze voor 10.30 nog steeds niks wil eten ga ik de weekend DA bellen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3439921
Ik heb al gebeld. De assistente vond het erg zorgelijk.
Dus ga ik om 12.30 mijn spaarcenten uitgeven aan het dierenziekenhuis. Een consult alleen is al 150€ :o
Gebruikersavatar
Door sam28
#3439923
Ja dank je wel. Ik maak me steeds meer zorgen.

Een keertje ziek, ach. Een paar dagem ziek. Mmm
Maar nu vind ik het echt niet leuk meer. (In mn hoofd is ze stervende, maar valt geloof ik wel mee ondanks dat het niet tot morgen kan wachten)
Door Anne in Zweden
#3439939
Gadver, wat een ellende. En dan ook nog de zondagbonus moeten ophoesten, omdat je heel begrijpelijk niet wilt wachten tot morgen. Laat je het weten als we een crowdfundinkje moeten starten hier?
Door hannabelgje
#3439941
Anne in Zweden schreef:Gadver, wat een ellende. En dan ook nog de zondagbonus moeten ophoesten, omdat je heel begrijpelijk niet wilt wachten tot morgen. Laat je het weten als we een crowdfundinkje moeten starten hier?
+1

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door