Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door hannabelgje
#3375835
Omdat Fleur veel bloed blijft verliezen vandaag weer teruggeweest. Andere da denkt nu dat er poliepen zitten. Woensdag wordt ze opgenomen en gaan ze kijken of ze met een scope iets kunnen zien. Blegh ik vind het erg spannend.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3375860
Too schreef:Getver, aai voor jullie allebei !
Dank je. Ik hoop zo dat dit goed afloopt pfff. Ik vrees ervoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3375903
Hè bah, zorgwekkend en helemaal niet leuk! Ik duim hard dat alles goed gaat morgen en dat ze iets heeft wat goed behandelbaar is en snel resultaat geeft! :-*
Door hannabelgje
#3375933
Ik hoop ook dat het goed komt. Ze is net 9,5 jaar. Maar als het er morgen heel hopeloos uitziet dan laat ik haar niet meer wakker worden. Deze ellende heeft ze niet verdiend.


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3375952
hannabelgje schreef:Ik hoop ook dat het goed komt. Ze is net 9,5 jaar. Maar als het er morgen heel hopeloos uitziet dan laat ik haar niet meer wakker worden. Afbeelding Deze ellende heeft ze niet verdiend.


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
O bah, wat een rotgevoel moet dat zijn. Maar we hopen gewoon dat het goed behandelbaar is!
Door Chouka
#3375995
hannabelgje schreef:Ik hoop ook dat het goed komt. Ze is net 9,5 jaar. Maar als het er morgen heel hopeloos uitziet dan laat ik haar niet meer wakker worden. Afbeelding Deze ellende heeft ze niet verdiend.


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
ik duim dat alles goed komt.


En anders wens ik je veel sterkte bij het nemen van de beste beslissing.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3376008
hannabelgje schreef:Ik hoop ook dat het goed komt. Ze is net 9,5 jaar. Maar als het er morgen heel hopeloos uitziet dan laat ik haar niet meer wakker worden. Afbeelding Deze ellende heeft ze niet verdiend.


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
:'( :bigarmhug:
Door hannabelgje
#3376014
Fleurtje is ingeslapen. Ze had een grote tumor in haar bekken. Ze konden niks meer voor haar doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3376033
hannabelgje schreef:Fleurtje is ingeslapen. Ze had een grote tumor in haar bekken. Ze konden niks meer voor haar doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Och Hanna toch… Wat een ontzettende domper. Je hield er al een beetje rekening mee, maar toch verwacht je het dan niet helemaal, gewoon omdat het te ongelofelijk voelt.

Heel veel sterkte nu je plotseling zonder Fleurtje verder moet... :'(
Door Siberienne
#3376034
hannabelgje schreef:Fleurtje is ingeslapen. Ze had een grote tumor in haar bekken. Ze konden niks meer voor haar doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Ach wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte gewenst.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door