Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Siberienne
#3373827
Ach arme Fleur!

Vroeger adviseerden we bij mensen ook biotex om de wond schoon te houden bij operaties aan de anus maar soms wordt dat ook beschouwd als te agressief en gaat de voorkeur uit naar badedas Classic. Als je biotex gebruikt dan de groene, heb ik geleerd.
Door hannabelgje
#3373916
Fleur vond haar wasbeurt niet zo'n succes. Ze is wel weer wat vrolijker vandaag. Een hoop stinkvoer gehaald en zakjes en kuipjes in de hoop dat ze dat wil eten.
Ik hoop echt dat ze vlug opknapt. Niks aan zo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3374478
En vandaag weer terug met Fleur naar de da. De vierde keer deze maand. Ze eet nog steeds slecht en zit nog steeds veel op de bak.
Verstopping is weg en de ontlasting is weer goed. Haar sluitspieren zijn te slap en er is een kleine verzakking in de darm. Ze is weer terug op de metacam en krijgt nieuwe medicijnen om haar darmen weer op orde te krijgen. Ook moet ik de laxatract blijven geven.
Het blijft gewoon ellende. Nu weer een week zo proberen en als ze dan nog niet opgeknapt is dan gaan we foto's maken om te kijken naar maag/darmstelsel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Paulus5
#3374480
Veel beterschap voor fleur!
Ik duim met je mee dat het toch zonder de foto’s zou opgelost raken, wat een gedoe voor je
Door hannabelgje
#3375021
Vandaag weer op controle met Fleur. Het ging in het begin van de week wat beter, maar sinds gisteravond weer slechter. Ik word hier zo moedeloos van. Pfff

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3375036
Fleur krijgt al een poosje geen barf meer maar brokjes en natvoer. Ze krijgt iedere dag laxeermiddel, metacam en imeprid. Er staat nu heel de dag eten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3375044
hannabelgje schreef:Fleur krijgt al een poosje geen barf meer maar brokjes en natvoer. Ze krijgt iedere dag laxeermiddel, metacam en imeprid. Er staat nu heel de dag eten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Oei, en dan nog verstopt? En van de ene dag op de andere?
Gek he ?
Door hannabelgje
#3375047
Ze is waarschijnlijk niet verstopt. Haar sluitspier is te slap en dat geeft problemen. Verstopping was vorige week niks meer van te voelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Too
#3375050
Ach wat naar, kan je daar met voeding nog wat aan sturen... zou blik niet wat smeuiiger zijn (ook bij de uitgang ::) ) of drinkt Fleur wel goed?
Door hannabelgje
#3375061
Da was niet ontevreden. Doorgaan met de behandeling. Ze eet nu brokjes en natvoer en dat gaat best goed. Er zijn ook speciale brokjes voor katten met megacolon. Dat zou ook nog een optie zijn. Ze mag geen bot meer eten dus terug op barf gaat em helaas niet worden vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door