Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Neally
#3291662
Anne in Duitsland schreef:Mijn theorie is dat hij een bekroonde dekkater was die tienduizenden euro's voor zijn baasjes heeft verdiend, en die op een dag de hort op is gegaan, en dat er een gigantische beloning wacht op degene die hem vindt en weer terugbezorgt bij zijn baasjes. Alleen jammer dat hij nu is uitgediend als dekkater. :biggrin2:
;D ;D ;D
Klaar mee....
Door Martine-Tom
#3291664
Anne in Duitsland schreef:Nou, de eerste puf zit erin. Hij deed er inderdaad niet heel moeilijk over, maar dat had ik ook niet verwacht. Eens kijken of het gaat helpen. Hij ligt nu in ieder geval te soezen in de krabpaal, high waarschijnlijk. :biggrin2:

Dat high valt wel mee, ik gebruik het zelf ook en weet nog wel van de eerste keren dat het heel raar is als je gewend bent te weinig lucht te krijgen ineens volle longen te hebben. Ik was er wat duizelig en trillerig van. Heb ik nu soms nog als ik teveel gebruikt heb :P
Maar heel fijn dat ie het prima vind, ik had ook niet anders verwacht :)
#3291677
Martine-Tom schreef:Dat high valt wel mee, ik gebruik het zelf ook en weet nog wel van de eerste keren dat het heel raar is als je gewend bent te weinig lucht te krijgen ineens volle longen te hebben. Ik was er wat duizelig en trillerig van. Heb ik nu soms nog als ik teveel gebruikt heb :P
Maar heel fijn dat ie het prima vind, ik had ook niet anders verwacht :)


Hij probeerde net even te hoesten, maar keek me echt aan van: heu? Ik hoef eigenlijk niet. :confused1: :D
#3291682
Martine-Tom schreef:;D
Is echt heel grappig. Hij gaat alvast plat liggen met zijn nek gestrekt en zijn kop tegen de grond, en wil gaan hoesten, en komt dan tot de conclusie dat de hoestreflex er niet is. ;D En dan die blik: o. O? Ooo?! Ooo!!!
#3291684
Anne in Duitsland schreef:
Is echt heel grappig. Hij gaat alvast plat liggen met zijn nek gestrekt en zijn kop tegen de grond, en wil gaan hoesten, en komt dan tot de conclusie dat de hoestreflex er niet is. ;D En dan die blik: o. O? Ooo?! Ooo!!!
Super zeg!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door