Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Martine-Tom
#3232314
koekje schreef:Ja, dat lijkt hem te zijn!
Tnx Tinus, had ik verkeerde informatie in m'n hoofd.
Hihi ik schrok even omdat ik altijd deze als noodoplossing in mn hoofd had, het hele huis spuiten is zon kloite klus dat dit me ideaal leek...blij toe dat ie dus gewoon verkrijgbaar is, al hoop io hem nooit nodig te hebben! :D
Door inni
#3232329
Martine-Tom schreef:http://www.medpets.nl/bolfo+fleegard+fogger/1624/

Deze toch?

dat zijn ze idd. Mijn da vond het veel te duur en te arbeidsintesief om met een spray aan de gang te gaan. (ik moet wel zeggen dat ik achter kasten en banken toch nog de hoeken tussen vloer en plint 's heb gesprayd...kwestie van zekerheid. De dagen daarna heb ik regelmatig met een licht vochtige witte doek (stuk oud laken)aan een aftrekker de vloeren afgenomen en gaan speuren maar nooit een dode vlo gevonden.
Door *Gabriëlle*
#3233515
Misschien overbodig, maar als je al een vlooienplaag hebt, niet vlo-dodende en vlo-werende middelen combineren, je wil juist dat ze naar de hond/kat gaan om ze sneller uit te roeien. Ik zeg ook altijd tegen mensen dat als ze de hond/kat behandelen met druppels, de hond/kat daarna overal te laten komen waar die anders ook komt, en plekken waar de hond maar heel af en toe komt zoals auto enz. wel te spuiten.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door