Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#3215640
Fijn dat het goed meevalt, wel schrikken seg. Ik ben dat soort hechtingen ook niet meer gewend, bij mij wordt er onderhuids gehecht en langs buiten dichtgeplakt. Je ziet dus geen draadjes. Mijn vorige da deed het ook zoals de jouwe het doet, maar zeker bij ratjes (sterke neiging tot zelfmutulatie bij dit soort dingen) is dat gegarandeerd om zeep.

Dit soort dingen is dus waarom ik kappen doodeng vind. Vallen, vastzitten, allemaal snel gebeurd, maar je kan ze ook geen twee weken in een hokje steken. Ik ben blij dat er tot nu toe niemand een kap nodig heeft gehad, muv de hond, maar ik ben toen vroeger naar huis gekomen en aangezien madame goed luisterde naar mij kon de kap af.
#3215659
frodo quin schreef:Fijn dat het goed meevalt, wel schrikken seg. Ik ben dat soort hechtingen ook niet meer gewend, bij mij wordt er onderhuids gehecht en langs buiten dichtgeplakt. Je ziet dus geen draadjes. Mijn vorige da deed het ook zoals de jouwe het doet, maar zeker bij ratjes (sterke neiging tot zelfmutulatie bij dit soort dingen) is dat gegarandeerd om zeep.

Dit soort dingen is dus waarom ik kappen doodeng vind. Vallen, vastzitten, allemaal snel gebeurd, maar je kan ze ook geen twee weken in een hokje steken. Ik ben blij dat er tot nu toe niemand een kap nodig heeft gehad, muv de hond, maar ik ben toen vroeger naar huis gekomen en aangezien madame goed luisterde naar mij kon de kap af.
Tja ik ben wel een beetje een muts hoor, wat dat betreft. Ik heb nu weer lekker ouderwets trainingsbakken staan (kattenbak zonder kap) en ik heb overal gekeken of de kap er makkelijk tussenuit kan of er echt met geen mogelijkheid in kan. De rest heb ik afgezet. Naar buiten mag ze nu niet, jammer maar helaas. Zaterdag mag ze weer alles wat ze wil!
#3216587
dinky89 schreef:Vandaag alles goed gegaan met de laatste controle en hechtingen verwijderen van Lotje?
Ja, alles was goed. Er zaten nog twee hechtingen, de rest was al opgelost of verwijderd. Wond ziet er top uit, mooi dicht en ze komt er vrijwel niet aan.
Beide katsels lopen weer lekker buiten.

Lotje is een beetje teveel verwend geloof ik. Ze blijft namelijk onder aan de trap staan jengelen om naar boven gedragen te worden ::) ;D
Ik geloof dat ze, zonder kap, prima alleen naar boven kan. Een koningin is het ;D ;D
#3216592
Hope schreef:Lotje is een beetje teveel verwend geloof ik. Ze blijft namelijk onder aan de trap staan jengelen om naar boven gedragen te worden ::) ;D
Ik geloof dat ze, zonder kap, prima alleen naar boven kan. Een koningin is het ;D ;D
:2funny:
He ja, dat was ook zo gezellig!
#3216683
frodo quin schreef:Nja, je moet opletten wat voor service je bied als personeel hé, voor je het weet is haar koninklijke katheid er aan gewend en accepteer ze niets minder meer. ;)

Gelukkig was alles goed en hopelijk hoeft er nu nooit nog iemand een kap om.
Hare Koninklijke Hoogheid vond die service niet meer dan normaal. En dus blijft ze gezellig jengelen en is ze hoogstbeledigd als ik haar voorbij loop, de trap op.
Geniaal vind ik het.
#3216689
frodo quin schreef:Nja, je moet opletten wat voor service je bied als personeel hé, voor je het weet is haar koninklijke katheid er aan gewend en accepteer ze niets minder meer. ;)

Gelukkig was alles goed en hopelijk hoeft er nu nooit nog iemand een kap om.
Hare Koninklijke Katheid! Hoe kom je erop! ;D ;D
#3216841
Anne in Duitsland schreef:Hare Koninklijke Katheid! Hoe kom je erop! ;D ;D
Nou, het klopt wel!

Mam, mijn eten is te koud...
Mam, ik wil naar binnen...
Mam, ik wil naar buiten...
Mam, ieuw deze muis beweegt...
Iiiiieeeeuw! Er zitten graatjes in mijn vis :o :o :o
Mam, er komt water uit de lucht, ik verdrink!
Mam, mijn pootjes worden nat van het gras... Ik kan echt niet naar buiten nu hoor!
Mam, ik wil de trap op, of af, of ik wil eigenlijk niks maar ik vind jengelen zo leuk en ik weet dat je dan komt kijken.
Maar de meest fantastische miauw-wauw-wauwauw is toch echt die ene die je heel zachtjes hoort als madam onder, ja echt helemaal onder, het dekbed van Nelson ligt en vindt dat ik haar eten best op bed kan komen bezorgen. ;D
#3216897
Hope schreef:Nou, het klopt wel!

Mam, mijn eten is te koud...
Mam, ik wil naar binnen...
Mam, ik wil naar buiten...
Mam, ieuw deze muis beweegt...
Iiiiieeeeuw! Er zitten graatjes in mijn vis :o :o :o
Mam, er komt water uit de lucht, ik verdrink!
Mam, mijn pootjes worden nat van het gras... Ik kan echt niet naar buiten nu hoor!
Mam, ik wil de trap op, of af, of ik wil eigenlijk niks maar ik vind jengelen zo leuk en ik weet dat je dan komt kijken.
Maar de meest fantastische miauw-wauw-wauwauw is toch echt die ene die je heel zachtjes hoort als madam onder, ja echt helemaal onder, het dekbed van Nelson ligt en vindt dat ik haar eten best op bed kan komen bezorgen. ;D
Jaaaa, herkenbaar! Maar leuk toch, al die verschillende miauwtjes waarvan je precies weet wat ze betekenen! :smitten:
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door