Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3207681
En had Mies dan vlooien? Want die zat toch ook in het hooi?
Toen wij thuis een nestje kregen is de moeder met vlooien thuisgekomen na de dekking en nog bandje noch spuitbussen hebben verhindert dat de jongen ook.onder de vlooien zaten. Die hebben de pas met pipetjes toen weggekregen, al de rest hielp niet voldoende.
Ik zou dus verwachten dat als er ik dat hooi vlooien zaten de jongen ze ook in de nest zouden meegekregen hebben, of heb je die toen behandeld?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3208441
pearlsofpassion schreef:En had Mies dan vlooien? Want die zat toch ook in het hooi?
Toen wij thuis een nestje kregen is de moeder met vlooien thuisgekomen na de dekking en nog bandje noch spuitbussen hebben verhindert dat de jongen ook.onder de vlooien zaten. Die hebben de pas met pipetjes toen weggekregen, al de rest hielp niet voldoende.
Ik zou dus verwachten dat als er ik dat hooi vlooien zaten de jongen ze ook in de nest zouden meegekregen hebben, of heb je die toen behandeld?
Mis zat he-le-maal vol met vlooien. Echt vreselijk. Ze was natuurlijk broodmager en wie weet waar ze gezeten heeft voor ze bij ons aan kwam lopen. Zoveel wormen als die had... Die heeft ze ook niet bij ons opgelopen lijkt me :-X De jongen zaten ook vol wormen en vlooien.
Ik heb ze gewassen en gekamd en de omgeving waar ze zaten behandeld met gif. Niet fijn, maar ik wilde geen vlooienbalen in huis. Na dagen kammen waren de vlooien weg en heb ik ze nooit meer terug gezien.

Barfplaats wordt gesponsord door