Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3203033
Wanneer ze met die eetlust opwekkers weer zo voorspoedig aan het eten is en nog altijd actief is heb ik het gevoel dat het ook nog te vroeg is.
Het is wel duidelijk dat het leven met de dag is en het in 1 keer om kan slaan in een lusteloos hoopje kat.
Kwestie van goed blijven monitoren :-*
Door Anne in Zweden
#3203071
We zijn weer bij de da geweest, ze was nu 150 zwaarder dan gisteren (vóór het infuus :biggrin2: ). Ze heeft dus nog een infuus gehad, en iets tegen misselijkheid, zodat dat wat ze eet ook binnenblijft, en ik heb eetlustopwekkers meegekregen. We plukken er maar weer een dagje bij. Ik weet niet hoe lang het nog goed gaat, maar wat we hebben, hebben we.
Door frodo quin
#3203098
Ik ben het met je eens. Als ze zich nog goed kan voelen met behandeling en ze de behandeling genoeg ziet zitten om haar levenskwaliteit goed te houden, dan denk ik dat het nog geen tijd is.

Ik denk dat het punt is om haar goed in de gaten te houden, haar behandeling op te voeren indien nodig en vanaf dat het niet meer gaat (omdat de behandeling niets meer doet of omdat de stress van behandelen haar te veel wordt) haar ook zo snel mogelijk te laten gaan. Vandaar ook mijn vraag of het haalbaar was om vaker te spoelen. Als ze bv een hele week overstuurd is van een da bezoek dan vind ik het niet haalbaar om elke week te spoelen. Er zijn niet veel katten die helemaal niets maken van een da bezoek, maar de mate van stress is nogal verschillend.
#3203224
Nah, we naderen het einde, hoor. :( Ze heeft weer weinig gegeten, ligt nu steeds in haar mandje en heeft weinig fut. Meneer Anne gaat morgen met haar naar de da om haar te laten inslapen. Ik moet voor een begrafenis naar NL en kan er dus niet bij zijn. Is misschien maar goed ook, ik ben zo'n ontzettende emotionele sok momenteel dat ik de hele wacht- en behandelkamer bij elkaar zou janken. M'n kleine krulletje. Het zat eraan te komen natuurlijk, maar het blijft moeilijk. :'(
#3203231
:bigarmhug:

Moeilijk om haar te laten gaan maar ze lijkt met het in het mandje blijven liggen, futloos zijn en weinig eten ondanks eetlustopwekkers inderdaad te zeggen dat het genoeg is geweest en het omslagpunt daar is :'(
Heel veel sterkte met het nemen van het afscheid van Moeke en sterkte ook bij de begrafenis in NL. Heel begrijpelijk dat je dan helemaal een 'emotionele sok' bent :-*
#3203274
Dank jullie allemaal! Ik ga af en toe bij d'r zitten om te knuffelen, en dat vindt ze fijn (purretje), maar actief uit d'r mandje komen doet ze sinds gisteravond niet meer. Vanavond nog maar een paar keer knuf doen, en dan afscheid nemen. :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door