Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Anne in Zweden
#3152301
Bleh, wat een zorgen. Sterkte, Sandra! Ik hoop dat je met cbd-olie nog iets kunt doen voor hem. Het lastige van katten is inderdaad dat je het vaak niet zonder kleerscheuren bij ze naar binnen krijgt. Succes!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3152471
dank je,het lukt redelijk hoor klein beetje voer en druppel erin gaat goed,merk alleen totaal nog geen verschil maar misschien wat te vroeg nog
Gebruikersavatar
Door kiara
#3177736
Helaas moet ik morgen Mickey laten inslapen :crying: het gaat niet langer meer zo en de tumor is zo gruwelijk groot dat ook bijna ze andere oog aangetast is ,als dat al niet zo is,ze hele kopje zit onder,eten doet hij nog wel maar ja tot hoever ga je :( Wat is dit ontzettend moeilijk en het aller ergste is dat ik de beslissing moet nemen,en dat hij pas 6 jaar is. Heb gelukkig nog wel zijn moeder de noorse boskat Zafira,schrale troost :'(
Heb er alles aan gedaan,de tumor is 3 keer verwijderd waarvan de laatste keer met zijn oog,ik kan niks meer doen anders had ik het zeker gedaan.
De dierenarts Paul Groenestein heeft ook zijn uiterste medewerking en kennis gebruikt,werkelijk fantastische kundige lieve man,hij komt morgen ochtend hier thuis tussen 9 en 10 uur. Mickey word hier thuis begraven vlakbij zijn favoriete plek.

Ik zou zo graag nog wat foto,s van hem hier plaatsen,maar kom er niet uit,was al moeilijk voor mij voordat topic veranderde maar nu helemaal,plus dat ik nu totaal niks onthoud.
Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen dat ik wat foto,s stuur naar diegene ze mail en voor mij plaatsen? Mickey verdient het zo
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3177739
kiara schreef:Helaas moet ik morgen Mickey laten inslapen :crying: het gaat niet langer meer zo en de tumor is zo gruwelijk groot dat ook bijna ze andere oog aangetast is ,als dat al niet zo is,ze hele kopje zit onder,eten doet hij nog wel maar ja tot hoever ga je :( Wat is dit ontzettend moeilijk en het aller ergste is dat ik de beslissing moet nemen,en dat hij pas 6 jaar is. Heb gelukkig nog wel zijn moeder de noorse boskat Zafira,schrale troost :'(
Heb er alles aan gedaan,de tumor is 3 keer verwijderd waarvan de laatste keer met zijn oog,ik kan niks meer doen anders had ik het zeker gedaan.
De dierenarts Paul Groenestein heeft ook zijn uiterste medewerking en kennis gebruikt,werkelijk fantastische kundige lieve man,hij komt morgen ochtend hier thuis tussen 9 en 10 uur. Mickey word hier thuis begraven vlakbij zijn favoriete plek.

Ik zou zo graag nog wat foto,s van hem hier plaatsen,maar kom er niet uit,was al moeilijk voor mij voordat topic veranderde maar nu helemaal,plus dat ik nu totaal niks onthoud.
Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen dat ik wat foto,s stuur naar diegene ze mail en voor mij plaatsen? Mickey verdient het zo

Je hebt een PB.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3177754
Op verzoek van Kiara hierbij een viertal foto's van Micky.
Ik wens je veel sterkte morgenochtend Sandra! :'(

Afbeelding
De nog gezonde Micky.

Afbeelding
Zijn favo plekje, voor de auto komt zijn grafje

Afbeelding
Heerlijk bij mij op bed en even de indiaan opperhoofd erbij gezet(de foto van indiaan komt ook bij zijn grafje te hangen)

Afbeelding
Micky 4 weken oud.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op di 08 dec 2015, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3177765
Lazy Garfield schreef:Op verzoek van Kiara hierbij een viertal foto's van Micky.
Ik wens je veel sterkte morgenochtend Sandra! :'(

Afbeelding
De nog gezonde Micky.

Afbeelding
Zijn favo plekje, voor de auto komt zijn grafje

Afbeelding
Heerlijk bij mij op bed en even de indiaan opperhoofd erbij gezet(de foto van indiaan komt ook bij zijn grafje te hangen)

Afbeelding
Micky 4 weken oud.
dank je wel hoor :-*
Door Ruisje
#3177792
Prachtige foto's van een knappe Micky! Ik wens je heel veel sterkte morgen, Kiara, en heel fijn dat de DA thuis komt. :bigarmhug: :bigarmhug: Ik denk aan jullie... :-*
Door Ruisje
#3178114
Hem laten gaan is ook houden van... Heel veel sterkte om het enorme gemis een plekje te geven!! :bigarmhug:

* Run Free and Healthy again over the Rainbow Bridge, Micky :-* *
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door