Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door zurca
#318711
sylvia schreef: Ze zong vast in zich zelf "vogeltje wat zing je vroeg" ;D
*hips*
;D ;D ;D

Maar gelukkig voor Meid is lallen niet meer nodig..Verdunnen met water werkt beter ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#318763
zurca schreef: *hips*
;D ;D ;D

Maar gelukkig voor Meid is lallen niet meer nodig..Verdunnen met water werkt beter ;)
Gelukkig :D
Door amber2
#319147
Snoezepoes is toch geen compleet voer, of heb ik het mis..?
Door zurca
#322279
amber2 schreef: Snoezepoes is toch geen compleet voer, of heb ik het mis..?
Stomtoevallig liep ik gisteren bij de dierenwinkel bij mn ouders, tegen blikjes snoezepoes op.....
Volgens de verkoper is het een volledig voer.
De variant met sardientjes blieft onze snoezepoes heleaas niet ::) Gelukkig de andere katten wel maar die krijgen al gewoon carnibest. Ik heb mn hoop nu dus gezet om de smaak Tonijn...ben benieuwd...
Door Kefraya
#322365
zurca schreef: Volgens de verkoper is het een volledig voer.
Dat klopt volgens mij niet, Snoezepoes bevat alleen vis op water, dat kan toch nooit volledig zijn?
Door zurca
#322414
Kefraya schreef: Dat klopt volgens mij niet, Snoezepoes bevat alleen vis op water, dat kan toch nooit volledig zijn?
Nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook mijn vraagtekens bij heb ;) Het ziet er trouwens niet uit als alleen puur vis....
Door geer
#322415
Nee, het is niet volledig, maar het kan geen kwaad om het regelmatig te geven ipv een maaltijd... Er zitten wel 'hele' visjes in (alleen de kop ben ik nog nooit tegengekomen), dus ook de organen...
Door zurca
#322420
geer schreef: Nee, het is niet volledig, maar het kan geen kwaad om het regelmatig te geven ipv een maaltijd... Er zitten wel 'hele' visjes in (alleen de kop ben ik nog nooit tegengekomen), dus ook de organen...
Dankje Geer ;)
Als snoesje Speedy besluit om 1 van de andere smaken te gaan eten, dan wil ik haar 1 maaltijd snoezepoes geven en dan nog een kleine maaltijd Nutro ;)
Door geer
#322421
Ik vraag me zo inene even af waarom het eigenlijk niet compleet is als er wel hele visjes inzitten ??? Magoed...laten we het er maar op houden dat dat komt door de missende koppies 8)
Door zurca
#322425
geer schreef: Ik vraag me zo inene even af waarom het eigenlijk niet compleet is als er wel hele visjes inzitten ??? Magoed...laten we het er maar op houden dat dat komt door de missende koppies 8)
;D ;D ;D
Maar misschien omdat puur alleen vis niet kompleet is voor een kat?! Of zouden er vitamines/mineralen toegevoegt worden, dan zou het al een stuk kompleter zijn?!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door