Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Proest!!
Ik heb er uiteindelijk 3 uur gezeten met bij elkaar geknepen billen. ;D

Vanmorgen zat ienie beter in haar vel. Vroeg ook om naar buiten te mogen terwijl ze de afgelopen tijd alleen maar in een hoekje ging zitten.
Ik heb haar bench weer buiten gezet en toen ze daar zo rustig en vrolijk naar me zat te kijken hoe ik de visjes eten gaf, heb ik haar los gelaten. :o
Gewoon een ingeving.
Eigenlijk is het morgen pas 10 dagen maar de wond ziet er prachtig uit. Ze zit er niet aan.
En ze is rustig uit de bench gestapt, ging uitgebreid graven en poepen onder de pipo wagen en is door t hek naar de buuf gestapt om onder de hortensia te gaan liggen kijken.
Geen paniek. Helemaal gelukkig.
Nu hopen dat ze weer terug komt. :-X
Ienie is nu weer meer zichzelf.
Gisteravond wilde zelfs weer t rondje mee met de hondjes.
We zijn na 50 meter maar voor haar terug gegaan. Ik was bang dat het te zwaar zou zijn voor d'r.
Ze komt ook door t kattenluikje en klimt zelfs via t trapje naar haar mandje in de bijkeuken.
Ze vertrouwd ons voor geen meter meer maar ik hoop dat dit met de tijd verdwijnt. Ze geniet zichtbaar van het buitenleven. :)
Heerlijk met natgeregende piekjes vacht thuiskomen en je dan droog wassen.
Kuikentjes eten wil ze ook weer.
Vanavond even zien of ze ook haar eigen vertrouwde KVV weer gaat eten. Ze heeft iig weer meer trek dan voor de operatie.
Nu alleen dat gesnif nog weg.
Ienie heeft vannacht goed gegeten. Gewoon haar oude KVV weer. Ze heeft echt honger!
Verder struint ze weer als vanouds het weiland en de buurtuinen af. Alleen komt ze helemaal niet meer binnen. Ze kiest voor haar mandje in de bijkeuken of het houthok buiten.
Ik mis mijn poezen kruik op de bank 's avonds.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door