Moderators: koekje, pearlsofpassion
LET OP: diatom niet aan kleine drachtige dieren, zoals poezen en cavia's geven. Ook niet aan jonge dieren geven zoals puppies, kittens.Ken het helemaal niet, maar dit zinnetje zou mij zeker doen besluiten little Red nog even te laten wachten met dit goedje.
Neally schreef: Ken het helemaal niet, maar dit zinnetje zou mij zeker doen besluiten little Red nog even te laten wachten met dit goedje.Daarom twijfel ik ook over het goedje. Niet geven aan kittens stond er inderdaad.
Wat betreft de kvv, ik zou, als hij het zou willen eten, geven.
koekje schreef: Ik zou het ook niet doen. Er kunnen zoveel redenen zijn waarom de kleine kakkerij heeft en dat kunnen ook tig medische dingen zijn.Ja daarom doet hij mij dus ook twijfelen wat te doen. Wat dat betreft heb je helemaal gelijk. Het is een heel klein kitten met een fikse achterstand. Niemand weet wat hij heeft mee gemaakt zijn eerste levens weken. Zal niet veel goed zijn geweest.
Voor nu kuurtje afmaken en overleg houden met de dierenarts. Vergeet niet dat het een heel klein kitten met een enorme achterstand is. net als met kleine babymensen, daar zijn de eerste maanden de darmen ook nog niet 'af '.