Moderators: koekje, pearlsofpassion
Roosj schreef: Nee, maar ben niet zo van de entingen. Van de 2 honden en 2 katten zijn ze alle 4 ziek geweest van de entingen. Dat lijkt me geen toevalIk bedoel ook die ene enting waar ze ziek van is geworden, die kan je achteraf ook nog 'ontstoren' met zo'n reeks om de nadelige effecten alsnog weg te nemen zeg maar... ik ben ook niet zo van het enten, mijn katten worden al lang niet meer geënt, ook omdat ik meerdere nadelige effecten zag en Angel helaas alleen voor Rabiës, omdat hij toch regelmatig in Duitsland komt en ik hem ook mee wil kunnen nemen op vakantie en dan moet het
En ze is in mijn ogen al een oudje, dus ben zuinig op haar
Ik heb haar wel meerdere detox kuren gegeven.
EllenL schreef: Niet precies, alhoewel je kan beargumenteren dat je met natuurlijke geneeswijzen feitelijk altijd bezig bent met het afvoeren van afvalstoffenMaar dat behoor je toch gelijk te doen en niet 2 jaar later?
Wat je met ontstoren doet is de nadelige effecten van de enting homeopathisch behandelen door een gepotentieerde versie van de entstof toe te dienen, je hebt daar reeksen voor waarbij je een steeds hogere potentie gaat geven als ik het goed onthouden heb van school. Ik werk er zelf niet mee omdat ik niet zoveel heb met homeopathie, maar zeker bij hardnekkige klachten na een enting is het de moeite waard om te kijken of je iemand in de buurt hebt die daar mee werkt!
EllenL schreef: Gelijk is beter, maar zeker als er blijvende klachten zijn kan het jaren later ook nog!Hoe weet ik dan zeker dat deze klachten door de enti.g komen en niet door verwaarlosing voordat ze bij ons kwam?