Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Martine-Tom
hannabelgje schreef: Ze denken niet dat het leververvetting is, maar iets anders. Ik ga er nu heen.  :nerves:
Sterkte!
Door hannabelgje
De uitslag van het bloed wijst op een insteking in de lever. Het rare isxdat de witte bloedcellen te laag zijn. Dat kan komen door de prednison die hij heeft gehad, maar ook door een virus als fiv. Er worden nog drie extra bloedtesten gedaan nu. Ik bid maar dat het dat niet is. Ook voor mijn andere katten.
Door Zaniematsu
Ik heb niet alle berichten gelezen, maar begreep dat je eigen dierenarts ook een verkeerde aanpak heeft gedaan! Wat triest toch!!

Hopen dat hij er nog zo goed mogelijk bovenop komt!! Wat is het leven toch kwetsbaar.
Heel veel beterschap en sterkte voor Jip en jou.
Door hannabelgje
Vanmorgen op bezoek geweest bij Jip. Dat vond hij erg fijn. Ik heb hem zelfs zover gekregen dat hij zijn vieze leverdieet bijna helemaal opgegeten had. Ik hoop dus dat hij vanavond fijn naar huis mag. Zal ook een beetje liggen aan de uitslag van de extra testen uiteraard.
Door hannabelgje
Ik hoop het ook echt. Ik lees wel overal dat een lever zich kan herstellen met rust. Ik ben me goed aan het inlezen in leverdieeten. Met ook in mijn achterhoofd de mogelijkheid dat het toch een akelig virus kan zijn.
Door hannabelgje
Jippie is niet mee naar huis. Gelukkig waren wel alle testen op de enge virussen negatief. Hij moet nog een aantal dagen aan het infuus blijven. Dan gaan ze opnieuw bloedonderzoek doen en als de waarden dan verbeterd zijn dan mag hij naar huis.
Door Zaniematsu
Vervelend dat Jip niet mee naar huis mag. Inderdaad wel fijn dat de testen op de virussen negatief zijn.
Nu maar hopen dat hij verder opknapt en dat de bloeduitslagen verbeteren.
Heel veel beterschap voor Jip en sterkte voor jou!
Door hannabelgje
Hij voelt zich wat beter heb ik de indruk. Een stuk actiever en ook erg spraakzaam. Of dat komt omdat hij zich wat meer thuis gaat voelen of omdat hij zich echt beter voelt weet ik natuurlijk niet.
Door Neally
Tof dat je even bij hem mag. En nog fijner: hij is spraakzaam.  ;)
Ik duim nog even door voor jullie lieffie.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door