Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#1714055
Gedroogd paardenvlees is wel wat taaier inderdaad dan gedroogde kipfilet, is mijn ervaring. Dus als je hond goed kauwt op de gedroogde vleesjes, zal hij er wat langer over doen. Is hij meer van het type hap-slik-weg, dan maakt het niet veel verschil, ben ik bang.
Door Ons Elftal
#1714202
Irish schreef: De Bomann is vandaag besteld :) Ben benieuwd!
Daar ga je zeker geen spijt van krijgen! Tenzij je helemaal verslaafd raakt aan het drogen omdat je honden het zo lekker vinden ;D
#1714333
Hier ook een Bomann. Heb hem nog niet zo heel lang maar zeker geen spijt ervan en de hondjes... die vinden het echt veel lekkerder dan de gekochte snacks! Het is ook nog gezonder ook en uiteindelijk goedkoper want van die kipreepjes betaalde ik per 100 gram €2,99. Nou, dan heb je zo'n Bomann er zo uit, toch?
lauraV schreef: hier heb ik er 2 van bomann , deze lagen stapel ik op 1 machine :biggrin2:
voordeel van bomann vind ik dat de blazer boven zit zodat er geen viezigheid in kan .
zelf ben ik zeer tevreden over de droger , en zo evt zo weer eentje kopen
Gaat het drogen dan niet langer duren?

Hier krijg ik zo'n 1½ kilo tegelijk in de Bomann. Kippenhartjes en maagjes zijn het dan. Misschien maak ik ze dunner waardoor er minder op de roosters kan. :-\
Gebruikersavatar
Door nova
#1714872
Hier ook een Bohmann tot grote tevredenheid van mij en mijn honden.
Een Bohmann is een app. met een goede prijs/kwaliteit verhouding  :) Soms mis ik toch wel een timer erop

In tegenstelling tot een eerder bericht hier in deze topic, krijg ik wel eenden voetjes gedroogd in de bohmann. Maar de voetjes mogen niet op elkaar liggen, dan zijn de schalen te laag.

Long vind ik super om te drogen. Mn honden vinden het heerlijk, en je kunt het zelfs onverpakt in een jaszak stoppen. Daar krijg je echt geen vuile kleren of handen van .

Pens meurt me te veel om  te drogen, pensstaafjes worden hier dus gekocht
Gebruikersavatar
Door nova
#1714911
[quote="Nadia"]
Hier staat de droger nu aan! (voor Angel)
Nova, Timer is zo gefixt door een tijdschakelaar. 7 euro bij de gamma ;)
[/quote


ja, moet ns zo een klokkie gaan kopen voor bij mn drogertje
#1715136
nova schreef: Weet ook iemand een website waar ik extra schalen kan bestellen voor die Bohmann droger?
Het is niet mn bedoeling om n 2de apparaat te kopen ::)
Ze zijn los te koop. Ze kosten €5,95 per schaal. Wanneer je er 5 wilt hebben kun je dus beter een Bomann erbij kopen.
Door Irish
#1716076
BubbaBling schreef: Idd, daar ga je geen spijt van krijgen :biggrin2:
Ik ga er van de week weer 2 kilo struisvogel in gooien... zijn ze dol op ;D
En hij is al binnen!! :D
Nou nog nijnenvlees..
Door millyckk
#1716317
Droger staat met stip op mijn allerbeste aankopen ooit in het barfgebeuren :D  Probeer vooral ook kippennekken: is goedkoop aan te komen en mijn hond is er gek op! ( en ja,idd verslavend ;D)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door