Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3460270
Ikke!
Heb hem in het oker/bruinig leer.
Wel heb ik het korte deel (ik heb een L-vorm) 'bekleed' (lees omwikkelt en aan de onderkant met ducktape vastgezet) met nep leer. Toevallig wel in bijna dezelfde kleur.
Dit is het officiele hondengedeelte (wordt weleens vergeten), maar de bank houdt zich prima!

Ik maak hem schoon met gewoon schoonmaakmiddel en als ik eraan denk (moet het weer 'ns doen), dan vet ik hem in.

Heel erg mooi vind ik hem niet, maar ik wilde geen duizenden euro's uitgeven aan een bank.

Hij zit wel oke.
#3460273
Zit wel OK klinkt ook heel hoopvol ;D ;D ;D ;D ;D . Maar goed, noem mij eens een bank die echt wel lekker zit. Ik vind eigenlijk geen enkele bank lekker zitten. En het moet inderdaad qua prijs binnen budget blijven want die honden verrampeneren alles. Wij gaan hem denk ik toch doen. En dan gaan we er canvas hoezen omheen maken, om de zitkussens.
#3460292
Dat klinkt dan weer redelijk positief. We nemen er een met chaise longe dus daar ga ik mezelf positioneren :biggrin2: (met een hond in mijn knieholte graag). Gisteren canvas besteld. Leo gaat eerst hoezen maken op maat (we hebben de kussens opgemeten) en daarna gaan we de bank bestellen. Ben benieuwd. Leo wil geen zwarte dus het wordt de grijs/groene. Ik vind het een kotskleur en had liever die zwarte gewild. Als compromis heb ik lila canvas gekocht :biggrin2:
#3460298
Lizzy schreef:Dat klinkt dan weer redelijk positief. We nemen er een met chaise longe dus daar ga ik mezelf positioneren :biggrin2: (met een hond in mijn knieholte graag). Gisteren canvas besteld. Leo gaat eerst hoezen maken op maat (we hebben de kussens opgemeten) en daarna gaan we de bank bestellen. Ben benieuwd. Leo wil geen zwarte dus het wordt de grijs/groene. Ik vind het een kotskleur en had liever die zwarte gewild. Als compromis heb ik lila canvas gekocht :biggrin2:
Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden! Afbeelding
Maar hopelijk zit hij fijn en gaat hij een tijd mee. Afbeelding
#3460372
Lizzy schreef: zo 04 jun 2023, 11:08 Ohwww, de paarse canvas die ik besteld heb ik echt wel heeeeeel erg paars :-X :biggrin2: . Nou ja, dat gaat dan maar een verschoningkje worden... Ik zou blij zijn als de bank er is want nu probeert Sjoerd zich met zijn grote lijf in mijn stoel te proppen en Fritzi probeert zich in de tuinstoel te proppen en ze kijken ons beide zo aan " :o :-\ :'( ::) :'( :-\ ".
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb gehoord dat er mensen zijn die hun hond leren in een mand op de grond te slapen, ipv op de bank of in een stoel. :P ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door