Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3460026
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met het ontvangen van een testkit van Het Woud?
En het retour zenden?
Ik heb 16 mei een testkit aangevraagd en betaald. Die heb ik gewoon niet binnen gekregen. Dhr. Holland geeft aan dat het verzonden is maar dat dit aan Post NL ligt.

Op zijn aanraden heb ik gisteren zelf maar een pakketje gemaakt en opgestuurd, maar dat is blijkbaar ook niet aangekomen.

Wat zou wijsheid zijn? Want anders wil ik gewoon mijn geld terug voor die testkit. En ga ik naar de DA om te laten testen.
#3460039
Ik had het vorig jaar bij mijn vriendin aan laten komen en post nl heeft dat retour afzender gedaan omdat ik niet op dat adres woonde vond hij. Vond ik ook best bijzonder. Uiteindelijk binnengekregen maar was een hoop gedoe toen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door tt-tjes
#3460051
De eerste x ging ook goed.
Maar nu zegt dhr. Holland ik heb verstuurd, dit ligt aan post nl. Maar ja, ik heb niks en heb wel betaald. Dus lijkt het mij logisch dat ik mijn geld terug krijg als ik er niets voor terug krijg.
Het Woud moet klagen bij Post NL. Niet ik.
Door Lizzy
#3460061
tt-tjes schreef: do 25 mei 2023, 20:00 De eerste x ging ook goed.
Maar nu zegt dhr. Holland ik heb verstuurd, dit ligt aan post nl. Maar ja, ik heb niks en heb wel betaald. Dus lijkt het mij logisch dat ik mijn geld terug krijg als ik er niets voor terug krijg.
Het Woud moet klagen bij Post NL. Niet ik.
Het moet voor Wicher toch niet te moeilijk zijn om ff een nieuw testje op te sturen zeg? Tjonge, wat is die man toch onsympathiek. Het is echt jammer dat hij de enige goeie is in NL, anders zou ik serieus nooit meer 1 test bij hem aanvragen >:(
Door Tanna
#3460079
Lizzy schreef: vr 26 mei 2023, 07:50 Het moet voor Wicher toch niet te moeilijk zijn om ff een nieuw testje op te sturen zeg? Tjonge, wat is die man toch onsympathiek. Het is echt jammer dat hij de enige goeie is in NL, anders zou ik serieus nooit meer 1 test bij hem aanvragen >:(
Nee, een Bellefleurtje is hij niet bepaald, dat heb ik ook wel gemerkt als ik hem eens sprak. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3460091
eelke schreef: vr 26 mei 2023, 13:27 Hij heeft natuurlijk ook wel een schijt-baan
;D ;D ;D
Eentje waar hij wel zelf voor gekozen heeft hè. Gelukkig heb ik er nooit problemen mee gehad. Ik heb overigens de app van postNL, daarin kan je altijd zien of en welke post onderweg is. Als dat dan niet bezorgd wordt weet je wie de schuldige is.
Door tt-tjes
#3460252
Lizzy schreef: vr 26 mei 2023, 07:50 Het moet voor Wicher toch niet te moeilijk zijn om ff een nieuw testje op te sturen zeg? Tjonge, wat is die man toch onsympathiek. Het is echt jammer dat hij de enige goeie is in NL, anders zou ik serieus nooit meer 1 test bij hem aanvragen >:(
Hij is idd vreselijk onsympatiek. Maar gelukkig kwam mijn poep pakketje na 2 dagen aan en kon getest worden. Jongens helemaal vrij gelukkig.
Door tt-tjes
#3460253
pike schreef: vr 26 mei 2023, 18:30 ;D ;D ;D
Eentje waar hij wel zelf voor gekozen heeft hè. Gelukkig heb ik er nooit problemen mee gehad. Ik heb overigens de app van postNL, daarin kan je altijd zien of en welke post onderweg is. Als dat dan niet bezorgd wordt weet je wie de schuldige is.
Ik de eerste x ook niet. App van post nl kon ik niet in, meerdere keren geprobeerd
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door