Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3459683
Aangezien mijn gezondheid mij in de steek laat en het ook niet beter wordt...
Kan ik behoudens mijn fotografie werk geen ander werk doen...
Ik heb zo last van de reumatische artritis dat zelfs prednison kuren slecht/niet lang helpen, maar goed dat is nou eenmaal zo.
Maar thuis zitten ben ik niet zo heel erg goed in, nou ja het stilzitten dus.
En aangezien ik mijn jongens zo vreselijk mis maar het nu niet verstandig is door diverse dingen, ben ik gaan denken....
Ik heb natuurlijk op Jiba gepast en ondanks alle capriolen met hem,vond ik het wel fijn weer een hond in huis te hebben.
Dus, ik heb mijn eigen thuis oppas service voor honden!
Tot nu toe zijn er al 4 geweest/kennisgemaakt!
Bodhi een kruising pomeriaan/husky is hier al een paar dagen geweest.
Ziva een mini doodle heb ik nu voor een goede week
Een labrador komt binnen kort voor 5 weken en een briard komt een paar dagen wennen voor zijn eigenaren op vakantie gaan en dan blijft ie ook een paar weekjes.
Zelfs heb ik voor half jan tot half febr een kruising lab te logeren!
Ik ben er zo blij mee, heerlijk al die hondjes!!
Weer lekker naar buiten, lange wandelingen en vooral de gezelligheid in huis!
Ik weet niet of het mag vermelden hier maar op fb heb ik een pagina aangemaakt, Thuis oppas honden :)
Bijlagen
oppashonden.jpg
oppashonden.jpg (6.29 MiB) 3038 keer bekeken
345930271_565520279049140_2557937868918277350_n.jpg
345930271_565520279049140_2557937868918277350_n.jpg (298.65 KiB) 3038 keer bekeken
Door hannabelgje
#3459688
Ik zag het al voorbij komen. Ik vind het zo jammer dat je zo ver weg woont. Ik had het heel erg kunnen gebruiken. Heel veel succes en plezier ermee!

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door doranto
#3459761
hannabelgje schreef: ma 15 mei 2023, 11:26 Ik vind het zo jammer dat je zo ver weg woont. Ik had het heel erg kunnen gebruiken. Heel veel succes en plezier ermee!

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
+1!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3460033
Vele zeiden mij dat ik mega veel moeite zou hebben als er weer een hond naar zijn eigenaar gaat..
Nu hadden wij Ziva voor een midweek maar wegens omstandigheden is ze 2 weken geweest..
Mini doodle, wat een moppie, erg makkelijk kon met alle honden overweg..
Kortom, vriendlief zei me dat als haar vrouwtje haar niet meer wilt, hij wel zou willen dat ze hier komt wonen ::) ...niet dus :cool:
Iig ik had er weinig moeite mee dat ze is opgehaald, vond het super leuk en gezellig maar ik ben niet haar eigenaar!
Oke oke, t is wat stilletjes maar gelukkig maakt mijn drankenkast op dit moment het weer goed ::) ;D
Uiteraard...heb ik nog een aantal foto s gemaakt van haar
Bijlagen
oppashonden5.jpg
oppashonden5.jpg (3.09 MiB) 2514 keer bekeken
oppashonden4.jpg
oppashonden4.jpg (3.37 MiB) 2514 keer bekeken
oppashonden3.jpg
oppashonden3.jpg (4.89 MiB) 2514 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3460049
Haha niet alleen oppas voor de hond maar tegelijkertijd een complete set foto's erbij ;D Ziet er uit als een leuke hond :cool:

Denk dat het afscheid ook wel anders is wanneer je vooraf al weet dat het een korte periode is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door