Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3460110
El_Kato schreef: do 25 mei 2023, 20:50 Leuke foto’s :D

Enne begrijp ik nu van FB dat je de hele zomer al vol zit :D Of heb je een bepaalde periode geblokt voor je eigen vakantie?
We hebben zelf ook nog 3 weken vakantie :)
Er zijn nog wat plekjes vrij
Zelfs voor volgend jaar is er al geboekt, blij mee!
Door El_Kato
#3460511
Ik zie je logeetjes op fb voorbij komen en het ziet er echt super leuk uit :) Bijna dagelijks 1 of meer honden om je heen. De een zal leuker/makkelijker zijn dan de andere maar volgens mij geen ingewikkelde gevallen. En steeds een nieuw model voor je camera :P

Ook leuk voor de baasjes dat ze gelijk een paar mooie foto’s erbij krijgen!

Erg leuk om je berichtjes te lezen op fb :)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3461696
Lieve Louis is al een weekje bij ons :)
Flinke stevige jongen maar zo makkelijk, lief echt een goedzak!
Zelfs met de vogels los gaat het goed!!!!!! :D
Zwemmen is zijn grootste hobby maar dat doen we maar niet, heeft teken en antivlooien druppels gekregen.
Tijdens het borstelen zag ik t, echt een nare plek.
Nog 3 weekjes en dan ziet ie zijn bazen weer!
Daarna komt Ziva de mini doodle weer voor 2 weekjes
Bijlagen
web3.JPG
web3.JPG (3.38 MiB) 3717 keer bekeken
web1.JPG
web1.JPG (3.92 MiB) 3717 keer bekeken
web.JPG
web.JPG (3.13 MiB) 3717 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3461726
Leuk hoor. Ik zag vandaag op het nieuws dat hondenpensions allemaal hartstikke vol zitten deze zomer, dus er zal sowieso best veel animo zijn voor wat jij aanbiedt. Nog los van het feit dat veel mensen jouw vorm van opvang fijner vinden dan de opvang in een groot pension.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3461882
Sonja schreef: wo 26 jul 2023, 00:18 Leuk hoor. Ik zag vandaag op het nieuws dat hondenpensions allemaal hartstikke vol zitten deze zomer, dus er zal sowieso best veel animo zijn voor wat jij aanbiedt. Nog los van het feit dat veel mensen jouw vorm van opvang fijner vinden dan de opvang in een groot pension.
:)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door