Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3460044
Ronald schreef: do 25 mei 2023, 14:36 Weet je wel hoeveel telefoons ik had kunnen kopen van al het geld dat ik aan het vlees voor de honden heb uitgegeven??? ::) :biggrin2:
Heel wat spiksplinternieuwe allernieuwste iPhones :o

Ik moet na al die jaren echt nog steeds niet nadenken over hoe ons financiële leven er zonder Oscar uit had gezien. Maar ja, dan denk ik aan zijn lieve bruine ogen en natte neus en daar kan niets tegenop :smitten:

Veel plezier met je telefoon Lizzy!
Door Lizzy
#3460046
Ik heb helemaaaaaal GEEN plezier bij de installatie van het kreng en ben ook voor €34 opgelicht tijdens de installatie >:( >:( >:( >:( >:( >:( . Jeetje, wat een lelijk K ding is dit ook zeg, die Samsung A14. En geen van mijn oortjes doen het >:( (degene die ik bel die hoort me niet). Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3460052
Balen zeg! Gewoon teruggaan naar die winkel waar je hem gekocht hebt? En desnoods weer inleveren? Je hebt als consument 6 maanden de tijd om zonder opgaaf van redenen de koop ongedaan te maken.

En € 34 opgelicht? Had je een app gedownload of had je de overzetservice besteld?
Door Lizzy
#3460055
Ronald schreef: do 25 mei 2023, 20:24 Balen zeg! Gewoon teruggaan naar die winkel waar je hem gekocht hebt? En desnoods weer inleveren? Je hebt als consument 6 maanden de tijd om zonder opgaaf van redenen de koop ongedaan te maken.

En € 34 opgelicht? Had je een app gedownload of had je de overzetservice besteld?
Dank je voor het meedenken Ronald. Maar nu ik een beetje stoom heb af kunnen blazen denk ik dat die Samsung wel gaat wennen. Maar veel edels is het niet hoor.

Ik moest op beide telefoons volgens Coolblue de Samsung Smart Switch installeren (om de zooi van mijn oude naar m'n nieuwe toestel te krijgen). Ik kreeg toen een scherm waar ik mijn credit card gegevens in moet geven maar er stond dat er €0 zou worden afgeboekt. Ik vond dat raar dus ik er weer uit en opnieuw geprobeerd. Kreeg weer dit scherm en om door te kunnen moest ik CC gegevens geven. Heb ik gedaan en ik kreeg DIRECT een bericht van de ING. Een onbetrouwbare transactie had plaats gevonden van onze CC en ze vroegen te bellen. Dat hebben we gedaan. En daar hebben ze direct onze CC geblokkeerd. Nou is €34 de wereld niet natuurlijk maar ik had er een leuk cadeau voor mijn zus voor kunnen kopen (die wordt 60 jaar) >:( . Het is allemaal te complex geworden hoor.....
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3460056
Vreemd dit. Klinkt bijna als een soort van phishing actie. De app van Samsung is gratis, dus de melding die je kreeg om je credit card te pakken is een valse melding.

Het geluk van een credit card is dat je gewoon terug kunt boeken.

Is er niet een belwinkel of zo in Z'meer waar je heen kunt? Dan kunnen ze het daar voor je doen.
Door zurca
#3460102
He getver Lizzy, dat is geen fijn begin met je nieuwe telefoon.

Edit; Lizzy, die app moest he die op je nieuwe telefoon ook downloaden? Op het toestel wat ik heb zit deze app gewoon standaard op, hoef ook geen betaling te doen om 'm te gebruiken.
Door Lizzy
#3460602
zurca schreef: vr 26 mei 2023, 22:29 He getver Lizzy, dat is geen fijn begin met je nieuwe telefoon.

Edit; Lizzy, die app moest he die op je nieuwe telefoon ook downloaden? Op het toestel wat ik heb zit deze app gewoon standaard op, hoef ook geen betaling te doen om 'm te gebruiken.
Ja, op mijn nieuwe telefoon stond ie al, op mijn oude moest ik m downloaden.
Door Lizzy
#3460603
Nou, na inmiddels gewend te zijn moet ik zeggen........ ik ben er blij mee, met mijn nieuwe Samsung! Ik vind 'm eigenlijk prettiger dan m'n Nokia's. Goeie aankoop geweest!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door