Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Monique
#3457952
Ik ben al enkele jaren niet meer echt actief op BP :-\ . Zo nu en dan kijk ik nog wel hoor. Maar er zijn zoveel andere media.......
De laatste 3 jaar lijken voor mij in het teken te staan van loslaten en veel verdriet :'(
In 2020 heb ik mijn soulmate de ACD Maeglin Didge op bijna 15 jarige leeftijd los moeten laten, 1 jaar later de grote poedel Bantu op bijna 13 jarige leeftijd (had wss SLO), vorig jaar op 23 september totaal plotseling afscheid moeten nemen van mijn coachpony Dixie. In 2 dagen tijd van krachtige sterke 20 jarige pony naar een tikkende tijdbom. Ze had een tumor zo groot als een basketbal op een van de eierstokken met verklevingen, prognose erg slecht :'( , en last but not least heb ik 2 weken geleden afscheid moeten nemen van mijn harlekijn poedel Floyd. Hij was net 11 jaar. In december diagnose gekregen die je nooit wil horen: tumor aan 1 van de longkwabben. De dierenarts dacht niet in maanden maar in weken. Op een serieuze dosering prednison en de nodige supplementen waaronder de kruiden van Tannetje heeft hij het nog zo lang volgehouden op een hondwaardige manier. Ik wilde hem echter niet verder af laten takelen want hij werd echt broos en kwetsbaar en heb hem op zaterdag 4 maart laten gaan.
Nu heb ik wel even genoeg.......
Op dit moment heb ik dus nog de ACD dame Dinka van bijna 12 jaar, Ravi, franse krulhaar ( :D ) reu van 2 jaar en Mick, grote zwarte poedel reu van 16 weken.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3457955
Heftig, Monique! Dit is wel heel erg veel bij elkaar.

Sterkte om dit allemaal een plekje te geven :bigarmhug:
Door Lizzy
#3457966
Jeetje, wat een hoop verdrietig zeg :'( . Heel veel sterkte daarmee :'( :-*

Je hebt je handen vast vol aan je 16 weken jonge Poedel, dat is dan altijd wel weer fijn he!

:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3457967
Leuk weer eens van je te horen! Ook al is het met zoveel afscheid. Wat is het ook verdrietig dat onze vriendjes niet wat langer in ons leven mogen zijn :'(
Ik hoop dat je huidige stel je plezier en afleiding geeft :-*
Door Robian
#3457970
poeh... heftig hoor Monique.

Didge en Bantu heb ik nog gekend. Ik ben nog een keer met Jack bij jullie geweest. Hij was qua leeftijd iets jonger. Hem heb ik vorige maand moeten laten gaan op 14.5 jarige leeftijd.

Door jouw heb ik een stiekeme liefde voor grote poedels.
Misschien ooit als ik groot ben dat het er een keer van komt.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3457978
Wat een hoop verdriet zo achter elkaar, dat is zwaar zeg. Didge en Bunta horen nog echt bij de oude garde. Heel veel sterkte nog met dit veel te grote verdriet.

Wel weer leuk zo'n jonge poedel , geeft wat leven in de brouwerij. Hoop dat je van dit roedeltje een hoop troost krijgt.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#3457993
Kaela schreef: ma 20 mar 2023, 14:49 Leuk weer eens van je te horen! Ook al is het met zoveel afscheid. Wat is het ook verdrietig dat onze vriendjes niet wat langer in ons leven mogen zijn :'(
Ik hoop dat je huidige stel je plezier en afleiding geeft :-*
Jij hebt een bonte boer :D
Ik ook, 2 stuks en 2 amazone papagaaien. Ik zal toch weer eens wat actiever worden en wat foto's gaan uploaden :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3458230
Oef, wat een hoop verlies de afgelopen jaren. Ik hoop dat je nog lang van je veehoedertje mag genieten, en van de andere twee uiteraard.

Maar ben ik nou de enige die denkt: een 16 weken oude poedel - waar blijven de foto's?! :D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3458236
Anne in Zweden schreef: ma 27 mar 2023, 00:19 Maar ben ik nou de enige die denkt: een 16 weken oude poedel - waar blijven de foto's?! :D
Tja... bij zo'n oudgediende zou je moeten kunnen rekenen op feautau's...
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3458243
Anne in Zweden schreef: ma 27 mar 2023, 13:35 Ja toch? Dat vind jij dus ook? >:( ;D
Ja, en daar zou je dan eigenlijk ook niet meer op moeten te hoeven aandringen of zo... :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door