Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3457832
Gisteren heb ik afscheid genomen van Malbec. Wegens onoverkomelijke gedragsproblemen heb ik hem terug gebracht naar de fokker. Ik wil er verder niet over uitweiden, daarvoor heb ik het er te moeilijk mee. Laten we het er op houden dat hij op momenten agressief werd en beet. En fel. Als mijnheer zijn zin niet kreeg. Ik heb er een gt en Grand-kenner bijgehaald maar dat heeft niet mogen baten. Ik kreeg de hond niet op de rails. Een pup van een half jaar oud. Hij accepteerde mij niet, ik vertrouwde hem niet meer. Onze relatie compleet verstoord. Ik vind het heel erg. Ik vond hem zó leuk. Ik had er nog zó veel leuke dingen mee willen doen. Een bijzonder trieste en zwarte dag.
Dag ventje, hopelijk vinden ze voor jou een baasje dat beter bij je past.
IMG_0334.jpeg
IMG_0334.jpeg (1.4 MiB) 809 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3457836
Och meis, ik schrik ervan! Wat ontzettend jammer dat er geen goede band tussen jullie is ontstaan. :'( Maar als het vertrouwen eenmaal weg is, is het zo moeilijk dat weer terug te krijgen. Hopelijk kan de fokker iemand vinden die het opnieuw met hem wil proberen. En hopelijk vind jij ooit weer de hond met wie je wel al die leuke dingen kunt doen.

Sterkte, het doet vast heel veel pijn. :bigarmhug:
Door Hanny
#3457838
Ik had net gevraagd, of hij nog bij je woont. Sorry
Je had al een tijd niets geplaatst over hem en dat gaf te denken.

Het is niet anders,
Hanny
Door Lizzy
#3457840
Oh jeetje, ik schrik er ook van! Jeetje, wat ontzettend verdrietig voor je :'( . Pfft :-\ . We kennen je natuurlijk al zoveel jaren en je bent bij uitstek een honden en Bassetmens.... Ik hoop het beste voor Malbec. En ik wens jou heel erg veel sterkte :-*

:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3457841
Ach jeetje, wat rot zeg! :'(
Dat heb je natuurlijk helemaal niet voor ogen als je voor een pup gaat.
Heel jammer voor iedereen dat het zo gelopen is. Veel sterkte hoor, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. :-*
Door smulpaap
#3457843
Ik miste je hier ook al . Ik dacht , misschien is er iets met je oude moeder . Maar nooit hier aan gedacht
Wat ontzettend pijnlijk , frustrerend , maar vooral verdrietig :'( :'( :'(
Ik vond het weer zo geweldig voor jullie , een pup .....
Ik wens jullie erg veel sterkte :-* want dit moet pijn doen . Veel pijn .
Door hannabelgje
#3457844
Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte! Wat moet dat ontzettend moeilijk zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Siberienne
#3457847
Ach Pluk wat verdrietig! Veel sterkte. Soms is de match er niet en dat accepteren is heel moeilijk - maar wel zo eerlijk.
Door zurca
#3457849
Ach nee toch.... Wat vind ik dit ontzettend triest voor jullie!
Maar wat hebben jullie een dappere keus gemaakt, echt zoveel respect daarvoor.
Het moeten toegeven dat het gewoon niet gaat, je geprobeerd hebt wat binnen je macht ligt.. Malbec is nog jong, die gaat vast een plekje vinden waar hij goed terecht gaat komen, juist omdat jullie nu die keus gemaakt hebben!
Pippa was als pup ook echt anders dan "gewone" pups, ik kan me daarom jullie "worsteling" om tot deze beslissing te komen een klein beetje "voelen"
Sterkte, ik hoop dat als jullie dit een plekje hebben kunnen geven, er een hondje op jullie pad komt wat bij jullie past :-* :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door pluk
#3457852
Wat een dappere, moedige en ook heel moeilijke en verdrietige beslissing. Heel veel sterkte :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door