Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3457949
Zo, we zijn 2 weken verder!!!
Ondanks het nog steeds enorm veel vocht vast houden, voel ik me stukken beter!!
Lopen gaat goed, oke ik loop geen marathon maar dat deed ik daarvoor ook niet ::)
Gaan zitten en staan gaat ook top.
Zelf in en uit bed komen, me al redelijk zelf aankleden(op sokken/steunkousen en schoenen na)
Af en toe paracetamol voor het naar bed gaan..
Vanavond de hometrainer in de kamer zetten en dan gaan we dat ook doen :cool:
Vd week mag het verband er af, hopelijk is het dan dicht...het was wat gaan wijken maar voel dat t echt beter gaat.
Buiten lopen we echt al een heel stuk, lopen gaat beter dan ff stil staan.
Weer een terrasje gepakt ::)
Kortom ik doe weer een beetje mee :D
#3457974
Goed bezig!
Is ook niet niks zo'n nieuwe heup.
Je moet je lichaam ook de tijd gunnen om te herstellen.

Ik zit nu in de 5e week van mijn hv-operatie en moet nog tot 6 april lopen met gipspica's en Darco schoenen. Elke dag gaat het beter. Ik zeg had ik het maar 5 jaar eerder gedaan, alles is mij 1000% meegevallen.
#3458027
Dat gaat al een stuk beter gelukkig, Ellen!
Moeilijk is het ook, dat afhankelijk zijn :-\
Fijn 'dat je weer een beetje meedoet' :thumbup:
Tibbies schreef:Goed bezig!
Is ook niet niks zo'n nieuwe heup.
Je moet je lichaam ook de tijd gunnen om te herstellen.

Ik zit nu in de 5e week van mijn hv-operatie en moet nog tot 6 april lopen met gipspica's en Darco schoenen. Elke dag gaat het beter. Ik zeg had ik het maar 5 jaar eerder gedaan, alles is mij 1000% meegevallen.
Hèhè, jij was het! Ik was benieuwd hoe het met je (voeten) ging maar wist je naam niet meer/waar je laatste bericht stond :-[
Fijn dat het met jou ook beter gaat!
#3458402
Zo, 4 weken verder!
Hou nog steeds veel vocht vast in mn been, da s lastig maar gos dat zal vast snel oplossen
Mn litteken is niet zo mooi ben dus heftig aan t smeren, en best raar er zit nog een knoopje van de hechtingen wat behoorlijk aan t irriteren is.
Verders gaan alles best wel goed :) :D
Alleen nog beetje hulp nodig met mn sok en schoen aan trekken :)
Ik loop 2 tot 3x per dag een rondje van zo n half uurtje wel nog met 2 krukken.
Binnen met 1 kruk maar die vergeet ik vaak ::)
Zit ook op de hometrainer en verhoog het steeds met 5 min
Ben nu ff thuis, Goedereede, maar hier ist wel wat lastiger, veel(lees heel veel) trappen, smalle treden, wel goed om te trainen :cool:
Slapen is nog een dingetje, lig nu wel op de li kant.
Mijn slaaphouding is op rechts maar ja helaas dat mag nog niet, nog ffies volhouden.
Kortom, ik vind dat best goed gaat!
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 31 mar 2023, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
#3458579
Tibbies schreef: vr 31 mar 2023, 14:04 Fijn dat het stapje voor stapje beter gaat.

Dat van die hechting (knoopje) is zeer herkenbaar.
Ik had oplosbare hechtingen die ik er na zo'n 3 weken zelf heb uitgetrokken. Wat een opluchting was dat.
Dat heb ik gisteren ook gedaan, 1 knoopje zat er nog en zat behoorlijk in de weg, dus hoppa eruit met dat ding!
Wel klein beetje dom geweest denk ik.....afgelopen weekend naar het voetbalstadion geweest, in de rust naar huis gegaan :-\ wist niet meer hoe ik moest staan, mn bil en heup gingen zeer doen en mn rug.
Gisteren met t zonnetje dacht ik.....een mooie dag om voor en achter de ramen te gaan zemen, was ook geen strak plan :-[
Iig sinds vandaag geen spuitjes meer en dat is al een soort van opluchting!
Verders gaat t allemaal wel goed ondanks ik t een beetje te langzaam vind gaan :o :cool:
#3458584
Dan vraag je inderdaad wel veel van je lichaam aangezien voetbalstadion niet meest comfortabele plaats is ;D en dan ook nog alle ramen zemen :o
Nu dan maar weer beetje lief zijn voor je lichaam en de activiteiten weer wat meer doseren ipv gelijk weer 100% te gaan :-*
#3458792
Deze week gaan alle hulpmiddelen weg, ik voel me prima en gaat best goed!
Loop inmiddels zonder krukken en kan zo goed als alles weer, oke bepaalde dingen met iets moeite en voorzichtigheid maar dat terzijde ::) :cool:
Alleen die nachten blijven ellende, mocht nu(omdat ik zo slecht slaap) op de nieuwe heup liggen(nog steeds met een stevig kussen tussen mn benen) maar ja, ik val wel lekker in slaap maar wordt nog steeds tig x wakker :-\ :P
Maar dat komt ook omdat ik in bepaalde houdingen ook gewoon last krijg en als ik me omdraai wakker word door ongemak..
Maar dat zal binnenkort ook wel weer beter gaan!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door